بازی قلی زاده مقابل ازبکستان با پای مصدوم

به گزارش مجله همراهان، هافبک تیم ملی فوتبال ایران می گوید، در اواخر بازی با ازبکستان مچ پایش پیچ خورده اما به دلبل نبود تعویض، به بازی ادامه داده است.

بازی قلی زاده مقابل ازبکستان با پای مصدوم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران با یک گل ازبکستان را در دیداری تدارکاتی شکست داد.

علی قلی زاده درباره این پیروزی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی خوب کار کردند و من هم خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کردم. امیدوارم شرایط تیم ملی همین گونه ادامه داشته باشد.

وی درباره این که ظاهرا در دقایق پایانی مسابقه مصدوم گردیده است، گفت: در 10 دقیقه آخر بازی مچ پایم پیچید ولی چون تعویض نداشتیم، مجبور شدم به همان شکل ادامه بدهم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایطش در باشگاه بلژیکی شارلوا گفت: در شارلروا شرایط خوبی دارم و در همه بازی ها به صورت ثابت به میدان رفتم. روز شنبه هم یک بازی بسیار مهم داریم.

قلی زاده درباره اینکه کی روش به او آزادی عمل در زمین داده است، گفت: سرمربی تیم ملی از من خواسته که یک در مقابل یک ها را دریبل بزنم و فکر می کنم این مسئولیت را خوب انجام دادم.

وی درباره شرایط تیم ملی و روند آماده سازی ملی پوشان گفت: اردوها کافی نیست. در جام ملت ها اگر بخواهیم شرایط خوبی داشته باشیم باید فدراسیون به ما یاری کند تا مقام خوبی به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 40

به "بازی قلی زاده مقابل ازبکستان با پای مصدوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی قلی زاده مقابل ازبکستان با پای مصدوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید