رئیس سازمان خصوصی سازی: منتظر مصوبه هیئت وزیران برای آغاز روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستیم

به گزارش مجله همراهان، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش به دولت رفته، منتظر مصوبه هیئت وزیران برای آغاز روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی: منتظر مصوبه هیئت وزیران برای آغاز روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، میر علی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه سلطانی فر به جد پیگیر خصوصی سازی دو باشگاه است و با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای آغاز مجدد روند خصوصی سازی این دو تیم از سوی اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته است، منتظر مصوبه هیئت وزیران برای آغاز روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.

وی ادامه داد : فکر می کنم ظرف دو هفته آینده، هیئت وزیران با آغاز روند خصوصی سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن موقع شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت.

پوری حسینی درباره قانون بازنشستگان و اینکه شامل او هم می گردد یا خیر گفت: متأسفانه این قانون شامل حال من نمی گردد و به رغم اینکه خیلی ها دوست دارند و منتظر بازنشستگی من هستند، ولی ان شاءالله با قدرت کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 49

به "رئیس سازمان خصوصی سازی: منتظر مصوبه هیئت وزیران برای آغاز روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان خصوصی سازی: منتظر مصوبه هیئت وزیران برای آغاز روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید