رضاوند: 4 بازی سخت در انتظار سایپا است، شکست دادن استقلال برای ما مهم است

به گزارش مجله همراهان، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: 4 بازی سخت ما از این هفته آغاز می گردد و به همین دلیل شکست دادن استقلال در هفته نهم لیگ برتر برای ما مهم است.

رضاوند: 4 بازی سخت در انتظار سایپا است، شکست دادن استقلال برای ما مهم است

آرش رضاوند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص وضعیت فعلی سایپا در تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلی بازی ها که اصلا خوب نیست و این موضوع برای ما آزاردهنده است. با این حال تمرینات را دنبال می کنیم تا آماده بازی با استقلال شویم. متاسفانه چند مصدوم هم داریم که شرایط سایپا را سخت تر نموده ولی ما تیم خوبی داریم و می توانیم نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر استقلال در لیگ برتر مطرح نمود: 4 بازی سخت در انتظار سایپا است و بعد از بازی با استقلال باید دوباره با این تیم در جام حذفی بازی کنیم. 2 بازی سخت هم با پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر داریم و برای اینکه در این 4 بازی نتایج خوبی بگیریم، بازی اول با استقلال برایمان مهم است. باید این تیم را ببریم تا بتوانیم از لحاظ روحی برای بازی های بعدی شرایط خوبی پیدا کنیم و انگیزه بچه ها بیشتر گردد.

رضاوند با اشاره به عملکرد خودش در این فصل گفت: تا الان 2 گل زدم و یک پاس گل دادم. دوست دارم این آمار را بهتر کنم و احساسم این است که فصل خوبی را با سایپا پشت سر خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگاران دیدار استقلال و سایپا روز جمعه 27 مهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 68

به "رضاوند: 4 بازی سخت در انتظار سایپا است، شکست دادن استقلال برای ما مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: 4 بازی سخت در انتظار سایپا است، شکست دادن استقلال برای ما مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید