سایپا 2 - نفت مسجد سلیمان 1 ، سومی دایی با تیم 10 نفره

به گزارش مجله همراهان، در نیمه دوم دو گل از سلیمانی و اسدی حساب کار را به سود شاگردان دایی تغییر داد تا آنها 13 امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه سوم قرار بگیرند.

سایپا 2 - نفت مسجد سلیمان 1 ، سومی دایی با تیم 10 نفره

به گزارش خبرنگاران ، شنبه 1397،6،31، هفته هفتم هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت: 18:45، استادیوم دستگردی تهران، تماشاگر: 100 نفر

سایپا: 2 گل ها: محمدرضا سلیمانی(63)، رضا اسدی(76)

نفت مسجد سلیمان: یک گل: موسی کولی بالی(38)

داور: رضا عادل یاری ها: سعید علی نژادیان، امیرمحمد داودزاده

اخطار: مهرداد کفشگری، علی دشتی، آرش رضاوند، رضا اسدی(سایپا)، علیرضا علیزاده، حکیم نصاری، فرشاد جانفزا(نفت مسجدسلیمان)

اخراج: ساموئل سارفو(46 - سایپا)

بازیکن برتر: محمد منادی(سایپا)

سایپا:

محمد منادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری (46- محمدرضا سلیمانی)، آرش رضاوند، مهدی ترابی (54 - امین حاج محمدی)، رضا اسدی، امید خالدی، مشخص عباسیان(45 - علی دشتی)، آرمان رمضانی.

سرمربی: علی دایی

نفت مسجد سلیمان:

میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، پیمان میری (65- فرشاد جانفزا)، محمود قائد رحمتی(66- صادق صادقی)، حسین دوستدار، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده (77- اکبر آفاقی).

سرمربی: علیرضا مرزبان

توضیح بازی:

تیم فوتبال سایپا نیمه اول این مسابقه را با شکست یک بر صفر به رختکن رفت ولی در نیمه دوم دو تعویض از علی دایی سبب شد تا شرایط علیرغم 10 نفره شدن سایپا تغییر کند. گل اول این بازی در نیمه اول توسط کولیبالی به ثمر رسید. در دقیقه 38 ارسال محمود قائدرحمتی از سمت چپ خط دفاعی سایپا با دفع ناقص مدافعین همراه شد تا کولیبالی از راه برسد و با یک ضربه روی پا نزدیک شش قدم اولین گل نفت مسجد سلیمان را در لیگ به ثمر برساند. این گل، اولین گل مسجد سلیمان در لیگ برتر بود.

در نیمه دوم دو گل از سلیمانی و اسدی حساب کار را به سود شاگردان دایی تغییر داد تا آنها 13 امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه سوم قرار بگیرند.

دقیقه 63 ارسال مستقیم حاج محمدی از خط دفاعی در محوطه جریمه با ضربه سر آرمان رمضانی به سلیمانی رسید و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پای راست گل تساوی را ثبت کرد. در دقیقه 76 هم ارسال دقیق کرنر از آرش رضاوند با ضربه سر زیبای اسدی به گوشه دروازه رفت.

در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان که نمایش خوبی در این دیدار ارائه داد، همچنان سه امتیازی باقی ماند تا چشم به روزهای سخت پیش رو داشته باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 48

به "سایپا 2 - نفت مسجد سلیمان 1 ، سومی دایی با تیم 10 نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا 2 - نفت مسجد سلیمان 1 ، سومی دایی با تیم 10 نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید