صنعت نفت 2 - سایپا یک ، سرجیو عجب روزی برد

به گزارش مجله همراهان، سرجیو برای ادامه کار در صنعت نفت این پیروزی مقابل سایپا را می خواست و با مدیریت بازی به دستش آورد.

صنعت نفت 2 - سایپا یک ، سرجیو عجب روزی برد

به گزارش خبرنگاران ، جمعه 23 ، 9 ، 97، هفته پانزدهم هجدهمین دوره لیگ برتر ، استادیوم تختی آبادان، ساعت:15 ، تماشاگر: 5 هزار نفر صنعت نفت 2 گل ها: میلاد جهانی (65)، محمدرضا غبیشاوی (83) سایپا یک گل: مشخص عباسیان (26) داور: محمدرضا اکبریان یاری داوران: رضا سخندان، حمید سبحانی و کوپال ناظمی اخطار: مهدی ترابی و مهرداد کفشگری از سایپا، محمد رضا غبیشاوی از صنعت نفت بازیکن برتر: میلاد جهانی صنعت نفت آبادان : شهاب گردان عقیل کعبی وفا هخامنش فردین عابدینی سیروان قربانی مسلم مجدمی (80 محمدرضا غبیشاوی) محمد قریشی طالب ریکانی میلاد جهانی جاناتون بالوتلی حامد پاکدل (60 رضا جبیره) سرمربی: پائولو سرجیو سایپا: محمدحسین اکبر منادی سامول سارفو مهرداد کفشگری (84 سلطانی مهر) آرش رضاوند مهدی ترابی امید خالدی مشخص عباسیان (86 رضا جعفری) ابوالفصل جلالی آرمان رمضانی حسین کامیاب (80 محمدرضا سلیمانی اصل) محمدامین حاج محمدی سرمربی: علی دایی

صنعت نفت در حالی که بازی را واگذار نموده بود در عرض کمتر از 20 دقیقه توانست سایپا را شکست دهد. آبادانی ها در آخرین بازی نیم فصل در خانه خود با دو گل سایپا را شکست دادند تا به دومین برد خود دست پیدا کند. این دیدار از این نظر هم ویژه بود که اخرین بازی مهدی ترابی برای سایپا محسوب می شد و سایپا از این به بعد باید بازی بدون ترابی را تجربه کند.سرجیو، مربی پرتغالی صنعت نفت تا اینجای لیگ نتوانسته بود رضایت طرفداران و مدیران این تیم خوزستانی را جلب کند و حالا پیروزی مقابل سایپا حکم بقای سرجیو هم بود. او عجب روزی به پیروزی رسید.

دقیقه 26 مشخص عباسیان از روی ضربه استگاهی توانست با پای چپ دروازه شهاب گردان را به زیبایی باز کند. صنعت نفت باید با این گل ناامید می شد اما آنها در نیمه دوم ورق را برگرداندند. میلاد جهانی دقیقه 65 با حرکت در عرض زمین و با یک شوت از پشت محوطه جریمه با پای چپ توانست دروازه اکبر منادی را به زیبایی باز کند. گل دوم نفت را محمد رضا غبیشاوی زد، دقیقه 83. حرکت باز هم از سمت راست. سلمانی توپ را به رضا جبیره می سپارد و او نیز با یک پاس رو به عقب توانست غبیشاوی را صاحب توپ کند و غبیشاوی با یک بغل پای دقیق دروازه منادی را باز کند. سایپا سپس نتوانست گل های خورده را جبران کند و نفت یک پیروزی حیاتی را به دست آورد تا از بحران خارج گردد.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 120

به "صنعت نفت 2 - سایپا یک ، سرجیو عجب روزی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت 2 - سایپا یک ، سرجیو عجب روزی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید