قطر حریف والیبال ایران در نیمه نهایی بازی های آسیایی شد، حذف تلخ ژاپنی ها

به گزارش مجله همراهان، تیم ملی والیبال قطر با پیروزی سخت برابر ژاپن ضمن خلق یک شگفتی، حریف ایران در مرحله نیمه نهایی والیبال بازی های آسیایی 2018 اندونزی شد.

قطر حریف والیبال ایران در نیمه نهایی بازی های آسیایی شد، حذف تلخ ژاپنی ها

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های والیبال بازی های آسیایی 2018 اندونزی امروز دو دیدار برای تعیین شدن دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی برگزار گردید که در یکی از مهمترین بازی ها که برنده اش حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی می شد، تیم های ژاپن و قطر به مصاف هم رفتند که در انتها این دیدار طولانی و تماشایی، این قطر بود که موفق شد با ارائه نمایشی هماهنگ در ست انتهای با نتیجه سه بر دو برابر ژاپن به پیروزی برسد.

چشم بادامی ها ست های بازی را با امتیازهای 18-25، 28-26، 21-25، 25-22 و 22-24 به حریف واگذار کردند تا پرافتخارترین تیم بازی های آسیایی حذف تلخی از این بازی ها داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز کره جنوبی موفق شد با حساب سه بر صفر از سد اندونزی بگذرد.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی والیبال بازی های آسیایی 2018 اندونزی روز پنج شنبه دو دیدار مرحله نیمه نهایی برگزار می گردد که در مهمترین بازی از ساعت 14:30 به وقت تهران، ایران به مصاف قطر می رود و از ساعت 17 کره جنوبی رو در روی چین تایپه قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 24

به "قطر حریف والیبال ایران در نیمه نهایی بازی های آسیایی شد، حذف تلخ ژاپنی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر حریف والیبال ایران در نیمه نهایی بازی های آسیایی شد، حذف تلخ ژاپنی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید