مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید

به گزارش مجله همراهان، مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف امروز یکشنبه 22 مهر ماه با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف روز چهارشنبه 18مهرماه در هتل المپیک برگزار گردید و حمید عزیزی با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد. در همین رابطه مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف امروز یکشنبه 22 مهر ماه با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید. بهروز منتقمی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به دکتر عزیزی از حضور نیروی جوان و باانگیزه در فدراسیون گلف ابراز خرسندی کرد و گفت: توانمندی در پیاده سازی برنامه های پیش رو را در دکتر عزیزی می بینم.

وی همچنین برگزاری آبرومندانه مجمع و انتخابات سالم فدراسیون گلف را حاصل کار جمعی خواند و از تلاشهای کیکاووس سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف تقدیر کرد.

در ادامه سید محمد شروین اسبقیان از جامعه شریف گلف تشکر کرد و از زحمات کیکاووس سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف قدردانی نمود و ضمن خیر مقدم به دکتر عزیزی نسبت به حضور ایشان در فدراسیون گلف اظهار امیدواری کرد. رئیس فدراسیون گلف نیز در ادامه توضیح داد: از زحمات آقای بهروز منتقمی قدردانی می کنم و از ایشان درخواست می کنم که در ادامه مدیریت، فدراسیون گلف را از تجربیات خود بهره مند کنند و با یاری همه دوستان بتوانیم از همه ظرفیتهای ممکن به نحو احسن استفاده کنیم. مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در سرانجام این مراسم حکم ریاست حمید عزیزی در فدراسیون گلف را که وزیر ورزش و جوانان ابلاغ نموده بود، قرائت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 69

به "مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید