مشتری برای 3 بازیکن استقلال

به گزارش مجله همراهان، 3 بازیکن استقلال با پیشنهادهایی از سوی دیگر تیم ها روبرو اند و بعید نیست که باشگاه استقلال را درآینده ای نه چندان دور به مقصد دیگر تیم ها ترک نمایند.

مشتری برای 3 بازیکن استقلال

انصاری، قائدی وتیموری در تیررس مشتریان

بعد از جدایی الحاجی گرو ومارکوس نویمایر جا برای ورود داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان بازشد واین دو بازیکن می توانند وارد لیست نیم فصل دوم شوند. با توجه به اینکه نام محسن کریمی درلیست زیر23سال استقلال قرارداده شده بود نیازی نیست بازیکن دیگری برای ورود این بازیکن به فهرست نیم فصل دوم از لیست خارج گردد. اما به احتمال زیاد تعداد دیگری از بازیکنان نیز در روزهای آتی از استقلال جدا خواهند شد. برخی باشگاه ها درحال مذاکره و رایزنی با باشگاه استقلال هستند تا مجوز جدایی بازیکنان این تیم را بگیرند.

جابرانصاری که درهفته های اخیر عملکرد مطلوبی داشته یکی از این بازیکنان است که تیم هایی درلیگ برتر را خواستار خود می بیند. با توجه به اینکه انصاری درهفته های اخیر نقش خود را به خوبی درترکیب استقلال ایفا نموده قدری سخت به نظر می رسد که باشگاه استقلال با این جدایی موافقت کند. اما شاید خود انصاری به جهت آنکه گارانتی بیشتری برای بازی درلیگ داشته باشد، استقلال را به مقصد دیگر تیم ها ترک کند. انصاری از پیکان پیشنهاد بازی دریافت نموده هرچند که از سپیدرود هم به عنوان یکی از مشتریان این بازیکن یاد شده اما بعید است که انصاری حاضربه بازی برای این تیم رشتی باشد به این دلیل که سقف پرداختی سپیدرود چندان بالا نیست. - -

دیگربازیکنی ممکن است درنقل وانتقالات استقلال را ترک کند، مهدی قائدی است. مهاجم ریزنقشی که اخیرا کمتر درترکیب استقلال قرار گرفته و حتی به نظرمی رسد که او با تاکتیک های سرمربی استقلال چندان همخوانی نداد. البته شفر همواره از قائدی به عنوان یک بازیکن آینده دار یاد نموده و نسبت به این بازیکن بی میل نیست اما برخی تیم ها نسبت به جذب قائدی ابراز علاقه نموده اند وباید درآمد حاصله ازآزاد سازی این بازیکن را هم درنظر گرفت. نکته ای که شاید تصمیم گیران درباشگاه استقلال را هم به سمت صدورمجوز جدایی این بازیکن سوق دهد. از فولاد خوزستان به عنوان یکی از مشتری مهدی قائدی یاد می گردد که باید دید این بازیکن درنهایت راهی کدام تیم خواهد شد.

اما میثم تیموری را هم باید درلیست جداشد های احتمالی استقلال قرارداد. بازیکنی که درپست دفاع چپ بازی می نماید اما شفر بازی های آن چنانی به این بازیکن نداده و دور ازذهن نیست که او هم استقلال را ترک کند. درباره پیشنهادهایی که به دست تیموری رسیده فقط می توان به مذاکرات باشگاه نساجی با این بازیکن اشاره نمود اما شاید دیگر تیم ها نیز بی میل نباشند، با تیموری همکاری نمایند.

به هرحال این 3 بازیکن را باید درمیان جداشده های احتمالی استقلال دانست هرچند که از سید حسین حسینی نیز نام برده می گردد. دروازه بانی که دراستقلال بازی های زیادی انجام نداد و به نظر هم نمی رسد تا وقتی مهدی رحمتی دراستقلال است حسینی شانس بالایی برای حضوردرقفس توری تیمش داشته باشد. البته احتمال اینکه باشگاه استقلال با جدایی حسینی موافقت کند هم بسیار کم است، مگرآنکه مشتریان این دروازه بان پیشنهاد مالی مناسبی ارائه دهند.

10-160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 122

به "مشتری برای 3 بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتری برای 3 بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید