هفته پنجم سری A در یک نگاه

به گزارش مجله همراهان، هفته پنجم رقابت های سری A با پیروزی مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به استثنای رم به سرانجام رسید و کریستیانو رونالدو باز هم موفق به گلزنی شد.

هفته پنجم سری A در یک نگاه

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم رقابت های سری A به خاتمه رسید. در یکی از حساس ترین دیدارها یوونتوس که در خانه فروزینونه به میدان رفت توانست با دو گلی که در دقایق خاتمهی به ثمر رساند به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس دیگر را به دست آورد.

خبر خوب برای طرفداران یووه و البته کریستیانو رونالدو درخشش این بازیکن بود که توانست سومین گل خود را با پیراهن یووه به ثمر برساند و نشان دهد که در رقابت های سری A هم راه گلزنی را به خوبی بلد است.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با پنج پیروزی پیاپی و 15 امتیاز به یکه تازی خود در صدر جدول رده بندی ادامه داد و ثابت کرد که در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است.

و اما در یکی دیگر از دیدارهای حساس، ناپولی نایب قهرمان فصل قبل با درخشش اینسینیه توانست در خانه تورینو با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد تا با 12 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده یوونتوس باشد.

رم که در فصل قبل با دی فرانچسکو نتایج درخشانی به دست آورد در فصل جاری اصلا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و این بار با دو گل برابر بولونیا تن به شکست داد تا فاصله این تیم با یووه صدرنشین به 10 امتیاز افزایش پیدا کند و خطر اخراج سرمربی این تیم زیاد گردد.

اینتر که به نظر می رسد از پیروزی دقایق خاتمهی برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا روحیه گرفته، این بار توانست در خانه سامپدوریا با گل دقایق خاتمهی بروزویچ سه امتیاز شیرین را به دست آورد اما میلان در خانه تساوی ناامید کننده ای برابر آتالانتا کسب کرد.

شاگردان گتوزو با گلی که در دقایق خاتمهی دریافت کردند پیروزی 2 بر یک را با تساوی عوض کردند.

نتایج دیگر دیدارها

لاتزیو 4 - جنوا یک

فیورنتینا 3 - اسپال صفر

پارما 2 - کالیاری صفر

ساسولو 3 - امپولی یک

کیه وو صفر - اودینزه 2

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 51

به "هفته پنجم سری A در یک نگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته پنجم سری A در یک نگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید