پاییز سردی که برای جوانان روستایی به بهار تبدیل می شود

به گزارش مجله همراهان، پاییز سرد امسال برای جوانان ورزشکار و ورزش دوست روستای ده زیار کرمان با افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال این روستا، رنگ و بویی بهاری دارد.

پاییز سردی که برای جوانان روستایی به بهار تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار، ثارالله انکوتی عضو شورای روستای ده زیار در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ده زیار کرمان که با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بابایی فرماندار کرمان، امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، قرایی رییس هیئت فوتبال استان، نوری بخشدار چترود، عمادآبادی مدیرکل بیمه ایران استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی برگزار گشت، با بیان اینکه امروز به همت خیر نیکوکار علی فرزان، پاییز سرد در این روستا برای جوانان به بهار تبدیل گشته است، گفت: ایجاد فضاهای ورزشی برای ترویج و ارتقای روحیه شادابی و نشاط به ویژه برای جوانان اثرات زیادی دارد.

وی به دیگر اقدامات عمرانی در این روستا اشاره کرد و اضافه نمود: اجرای آسفالت معابر و بهسازی پارک روستا در حال انجام است و تلاش ما در شورا برای آبادانی هر چه بیشتر و ایجاد زمینه شادی و نشاط در روستا است.

عضو شورای روستای ده زیار با بیان اینکه مسئولان زیادی در ایام برگزاری سوگواره تعزیه روستای ده زیار به این روستا آمدند، یادآور شد: پورابراهیمی در ششمین سوگواره قول احداث زمین چمن را به جوانان این روستا داده بودند که امروز پس از 5 ماه به برکت نام اباعبدالله(ع) این قول محقق شد.

یادآور می شود: زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ده زیار توسط خیر نیکوکار علی فرزان با اعتبار حدود دو میلیارد ریال احداث گشته است که طی مراسمی از این خیر بزرگ تقدیر شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 111

به "پاییز سردی که برای جوانان روستایی به بهار تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سردی که برای جوانان روستایی به بهار تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید