پرداخت بیش از 13میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال روستایی و عشایری در سبزوار

به گزارش مجله همراهان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار از پرداخت 13میلیارد و 390میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی (مستقل - پشتیبان) و اشتغال روستایی و عشایری در این شهرستان اطلاع داد.

پرداخت بیش از 13میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال روستایی و عشایری در سبزوار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سیدرضا حسینی سرپرست اداره میراث فرهنگی سبزوار امروز سه شنبه 6 آذر با بیان این مطلب اضافه کرد: در امسال تاکنون تعداد 46 طرح شامل 36 طرح مستقل و 10طرح پشتیبان ، در قالب طرح های مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی این اداره به اداره تعاون ،کار و امور اجتماعی سبزوارمعرفی و پس از تصویب در کارگروه اشتغال ، به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

او ادامه داد: طرح های مستقل 36 طرح به مبلغ 2میلیارد و 95میلیون ریال و طرح های پشتیبان اشخاص حقیقی نیز 10 طرح با مبلغ 3میلیارد و 800میلیون ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی و تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده یا در مرحله پرداخت است.

او یادآور شد: همچنین تاکنون 10 طرح نیز تسهیلات پرداخت شده که 9 طرح مربوط به حوزه صنایع دستی و یک طرح در حوزه گردشگری از طرح های مصوب کارگروه اشتغال تسهیلات روستایی و عشایری با مبلغ 6میلیارد 750 میلیون ریال توسط صندوق کار آفرینی امید شهرستان پرداخت شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 109

به "پرداخت بیش از 13میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال روستایی و عشایری در سبزوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 13میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال روستایی و عشایری در سبزوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید