پرسپولیس آسیایی برانکو را به 30 می رساند؟

به گزارش مجله همراهان، آرزوی برانکو ایوانکوویچ گذر از السد و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است که اگر این اتفاق رخ بدهد، او این شانس را دارد که سی امین بازی اش با پرسپولیس در آسیا را با قهرمانی جشن بگیرد.

پرسپولیس آسیایی برانکو را به 30 می رساند؟

به گزارش خبرنگاران ، اولین تجربه سرمربیگری برانکو در بازی آسیایی با پرسپولیس به پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2015 آسیا بازمی گردد. جایی که قرمزها با سه گل مقابل لخویای قطر شکست خوردند اما با پیروزی برابر بنیادکار در تهران مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را گرفتند. در مرحله یک هشتم نهایی آن ها در مجموع 3 بر یک به الهلال باختند.

دو فصل بعد، پرسپولیسی هاد 12 بازی را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردند و خاتمه با تساوی 2-2 مقابل الهلال در مسقط، در مرحله نیمه نهایی کارشان را به خاتمه رساندند. سال جاری هم قرمزها 10 بازی در لیگ قهرمانان با راهنمایی برانکو ایوانکوویچ انجام داده اند و با اینکه بازی برگشت نیمه نهایی را هنوز برگزار ننموده اند، به عبارتی رکورد فصل پیش خود را تکرار نموده اند. در 26 بازی اخیر، پرسپولیسی ها 12 بار پیروز گردیده اند و 7 تساوی و 7 شکست هم در کارنامه دارند. آن ها همچنین با زدن 35 گل، تفاضل +1 را ثبت نموده اند و همچنین میانگین بیش از یک گل در هر بازی را دارند.

حالا آرزوی برانکو ایوانکوویچ گذر از السد و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است که اگر این اتفاق رخ بدهد، او این شانس را دارد که سی امین بازی اش با پرسپولیس در آسیا را با قهرمانی جشن بگیرد. و البته به اولین مربی ای تبدیل گردد که 30 بازی در لیگ قهرمانان آسیا را با پرسپولیس سپری نموده است.

البته برانکو به هر حال اسفندماه که فصل تازه لیگ قهرمانان شروع می گردد به رکورد 30 بازی خواهد رسید اما دستیابی به این آمار فوق العاده در فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا قطعا اتفاق ویژه و دلچسب تری خواهد بود که البته باید ببینیم آیا این پرسپولیس خسته و بدون مهره می تواند پروفسور را به آرزویش برساند یا نه.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 58

به "پرسپولیس آسیایی برانکو را به 30 می رساند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس آسیایی برانکو را به 30 می رساند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید