پرسپولیس فقط به بازیکنان ایرانی اش پول داد

به گزارش مجله همراهان، آن 20 درصدی که باشگاه برای پرداختش آن هم سر و صدا به پا کرد، فقط به بازیکنان ایرانی تیم پرداخت گردیده و خارجی ها از آن بی نصیب مانده اند.

پرسپولیس فقط به بازیکنان ایرانی اش پول داد

به گزارش خبرنگاران ، تنها واکنش مان به اتفاق های این روزهای باشگاه پرسپولیس این است که مدام از خودمان می پرسیم اینها پس کی می خواهند از ماجرای امثال گولچ و ژوزه درس بگیرند؟ تا کی قرار است هر مربی و بازیکنی به پرسپولیس می آید، طلبکارانه این باشگاه را ترک کند و چه تصمینی وجود دارد که فرداروز آنها هم دست به دامان فیفا نشوند؟ مدیران پرسپولیس چطور می خواستند تا نیم فصل تمام بدهی های باشگاه را تسویه نمایند وقتی هنوز از پرداخت پول بازیکنان و مربیان شان هم عاجزند؟

بدهکار بودن پرسپولیس البته اصلا متعجب مان نمی کند که این باشگاه، سال هاست کوهی از بدهی ها را به دوش می کشد و حتی در سفر اخیر به دوحه دیدیم که از پس هزینه های شام و اقامت خودش هم برنمی آید اما مشکل، نحوه پرداخت بدهی هاست. کاری که پرسپولیس هرگز در هیچ دوره ای به درستی انجامش نداده و همیشه برای خود شاکی تراشیده است.

شاید لازم باشد دوباره ماجرای چک حامی مالی را که گفتند نقد نگردیده و بعد حامی مالی ادعا کرد باشگاه آن را کنار گذاشته برای تسویه حساب با طلبکاران، دوباره به یاد بیاوریم. چکی که آخرش نفهمیدیم نقد شد یا نه و اگر شد، کجا خرجش کردند که حالا هم طلبکاران ناراضی اند و هم بازیکنان و مربیان فعلی تیم.

البته که پرداختی 20 درصدی هفته پیش به اعضای تیم را نمی توان نادیده گرفت اما موضوع این است که آن پول، فقط به بازیکنان ایرانی تیم تعلق گرفته و بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس از آن بی نصیب مانده اند. جالب اینکه بازیکنانی که پول گرفتند، همچنان اعتراض دارند که چرا فقط 20 درصد و این در حالی است که گادوین منشا، بوژیدار رادوشویچ و بشار رسن همان مقدار هم نگرفته اند. درست مثل برانکو و دستیارانش.

اگر یادتان باشد چند وقت پیش خبر آمد که 350 هزار دلار به کروات های کادر فنی پرداخت گردیده اما آن پول بابت بخشی از مطالبات معوقه آنها پرداخت شد وگرنه برانکو، زلاتکو، پانادیچ و مارکو بابت قراردادهایش این فصل شان حتی یک دلار هم نگرفته اند. نه آنها نه منشا، نه رسن و نه رادو. در واقع پولی که هفته گذشته و پیش از سفر به دوحه در اختیار پرسپولیسی ها نهاده شد، فقط سهم بازیکنان ایرانی تیم بود و خارجی ها هیچ سهمی از آن نداشتند.

جالب اما این است که چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه برای جلوگیری از فسخ قرارداد گادوین منشا به صورت پنهانی به او پول داده اند و حتی شنیدیم که او و دروازه بان کروات پرسپولیس کمترین طلب را از باشگاه دارند. خبر این بود که منشا از قرارداد 300 هزار یورویی فصل پیش خود تنها 60 هزار یورو (20 درصد) طلب دارد که کمی بعد مدیر برنامه هایش مدعی شد این بازیکن تنها آپشن های قرارداد خود را از پرسپولیس دریافت ننموده که آن هم مبلغ زیادی نیست چرا که تنها آپشن قرارداد منشا برای حضور او در بازی ها بوده و آپشن قهرمانی در قرارداد این بازیکن با پرسپولیس نبوده است.

در مورد رادوشویچ هم همین ها را می گفتند اما کسی نگفت که آنها بابت قراردادهایش این فصل هیچ پولی از باشگاه نگرفته اند و در پرداختی اخیر اصلا به حساب نیامده اند. این در حالی است که دروازه بان کروات پرسپولیس خانواده اش را دوباره به تهران آورده و از طرفی به خاطر بدحسابی و بدقولی های باشگاه، صاحب خانه اش هم او را جواب نموده است.

جالب اینکه بعد از سرقت از آپارتمان های رادوشویچ و منشا باشگاه وعده داده بود که آنها را به آپارتمان های جدید منتقل خواهد نمود اما نه تنها به این وعده اش پایبند نبود، بلکه به خاطر تاخیرهای مدام در پرداخت اجاره خانه این دو بازیکن، یک دردسر تازه را هم برای آنها درست نموده است. ه

مین چند وقت پیش بود که شنیدیم چکی باشگاه که محمد انصاری برای خرید خانه خرجش نموده برگشت خورده و بعد هم خبر آوردند که حسین ماهینی ماشینش را فروخته اما انگار برای باشگاه اهمیتی ندارد که بازیکنانش چطور زندگی می نمایند. به ویژه بازیکنان و حتی مربیان خارجی اش که هر لحظه ممکن است طاقت از کف بدهند و پرسپولیس را به فیفا بکشانند.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 33

به "پرسپولیس فقط به بازیکنان ایرانی اش پول داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فقط به بازیکنان ایرانی اش پول داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید