پژوهشکده گردشگری، اقتصاد توریسم زمستانی اردبیل را مطالعه کند

به گزارش مجله همراهان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواهان مطالعه اقتصاد توریسم زمستانی اردبیل توسط پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری شد.

پژوهشکده گردشگری، اقتصاد توریسم زمستانی اردبیل را مطالعه کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز شنبه 15 دی 97 در این خصوص توضیح داد: با توجه به اجرای برنامه های پایلوت گردشگری زمستانی ضروری است، پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری سازمان میراث فرهنگی برنامه مطالعاتی تعریف کند.

فلاحی توضیح داد: گردشگری زمستانی یکی از فرصت های رونق اقتصادی مناطق است و ضروری است در خصوص تاثیرات اقتصادی آن مطالعات جامعی صورت گیرد.

او اضافه نمود: جشنواره زمستان بیدار که با بیش از 60 عنوان برنامه در سه ماهه زمستان سال جاری پیش بینی شده که به صورت پایلوت کشوری در اردبیل قطب برف ایران اجرا می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید نمود: این اقدام با هدف خروج گردشگری از وضعیت فصلی مطرح شده تا بتوان با یاری گردشگری اقتصاد مناطق را فعال کرد.

فلاحی اضافه نمود: هرچند گردشگری محور نخست توسعه اردبیل است اما به سود مطلوب اقتصادی دست نیافته و ضروری است در این خصوص اقدامات جامعی صورت گیرد که تعریف برنامه زمستان بیدار با این منظور صورت گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 135

به "پژوهشکده گردشگری، اقتصاد توریسم زمستانی اردبیل را مطالعه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشکده گردشگری، اقتصاد توریسم زمستانی اردبیل را مطالعه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید