هتل آراکتا؛ گزینه ای مجذوب کننده برای گذراندن تعطیلات در جزیره قشم

به گزارش مجله همراهان، هتل آراکتا قشم از هتل های نوساز جزیره قشم است که در سال 1402 افتتاح شده است. هتل 5 ستاره آراکتا گزینه جذابی برای گذراندن تعطیلات در قشم است. با انتخاب این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی قشم خواهید داشت. قلعه پرتغالی ها و موزه ژئوپارک از جاذبه های معروفی هستند که توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. جاذبه های دیگری در این جزیره زیبا وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم می توانید از آن ها بازدید کنید. Arakata Hotel Qeshm گزینه ایده آلی برای سفرهای خانوادگی است. در این هتل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

هتل آراکتا؛ گزینه ای مجذوب کننده برای گذراندن تعطیلات در جزیره قشم

امکانات و خدمات عمومی هتل آراکتا قشم

در هتل لوکس آراکتا قشم طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می نماید. پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو، از امکانات اساسی هتل آراکتا به شمار می رود. پذیرش هتل آراکتا 24 ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، باربری، خودپرداز و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می گردد. در هتل آراکتا چک این از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گیرد. برای گردش در شهر می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره ببرید. برای خرید وسایل موردنظرتان سری به فروشگاه داخل هتل بزنید.

ناگفته نماند این هتل برای استفاده مهمانان معلول بهینه سازی شده است. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و پرینتر هتل آراکتا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است. خدمات خانه داری به صورت رایگان انجام می گردد و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات لاندری هتل بهره ببرید. آسانسور، عبادتگاه، کتابخانه، زنگ هشدار، پله اضطراری، اتاق تلفن، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق از امکانات دیگر هتل آراکتا به شمار می روند. گفتنی است فرودگاه بین المللی دیرستان قشم حدود یک ساعت رانندگی تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل آراکتا قشم دارای 91 واحد اقامتی زیبا و مدرن است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته توئین، سوئیت رویال یک خوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه دونفره، اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته دوبل (با تراس)، اتاق دوتخته دوبل کینگ، اتاق سه تخته تریپل و اتاق دوتخته دوبل کینگ (با تراس) است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت در اتاق ها گنجانده شده است. واحدهای اقامتی هتل آراکتا دارای مینی بار، یخچال و چای ساز هستند. مبلمان، دراور، میزتحریر، کمد لباس، آباژور، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت از دیگر امکانات موجود در اتاق ها به شمار می روند. گفتنی است هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ یک از واحدهای این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و ضروری است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل

با اقامت در هتل آراکتا قشم سفر تفریحی جذابی پیش رو خواهید داشت. این هتل دارای خدمات تور و آژانس مسافرتی است. با استفاده از خدمات تور مسافرتی قشم در هتل می توانید از جاهای دیدنی قشم بازدید کنید. جاهای دیدنی متنوعی در جزیره قشم وجود دارند که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن ها را در برنامه سفر خود قرار دهید. در اوقات فراغتتان می توانید به بازی های ویدئویی بپردازید. صندلی ماساژ و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی هتل آراکتا قشم به شمار می روند.

رستوران هتل

هتل آراکتا قشم دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرایی از 180 مهمان است. انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دریایی و فست فود در رستوران آراکتا سرو می گردد. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل آراکتا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه پرتغالی ها: 3.9 کیلومتر

فاصله تا موزه ژئوپارک: 4.1 کیلومتر

فاصله تا بوستان برکه بی بی: 4.3 کیلومتر

فاصله تا ژئوپارک قشم: 4.9 کیلومتر

فاصله تا بوستان زیتون: 6 کیلومتر

فاصله تا تنگه عالی محمد: 7.4 کیلومتر

فاصله تا بام قشم: 11.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 آبان 1402 بروزرسانی: 15 آبان 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2335

به "هتل آراکتا؛ گزینه ای مجذوب کننده برای گذراندن تعطیلات در جزیره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آراکتا؛ گزینه ای مجذوب کننده برای گذراندن تعطیلات در جزیره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید