تور آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی را کشف کنید!

به گزارش مجله همراهان، آفریقای جنوبی یکی از معروفترین و مهم ترین انتخابهای دوستداران حیات وحش برای سفر است.

کشور آفریقای جنوبی را می توان یکی از برترین کشورها در سرتاسر جهان دانست که انواع جاذبه ها در آن وجود دارد و می توان گفت جز معدود کشورهایی در جهانست که هیچ وقت از بودن در آن سیر نمی شوید.

تور آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی را کشف کنید!

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

این کشور آنقدر دیدنی است که انتخاب از بین تعداد بیشمار دیدنی های آن کار واقعا سختی است و قبل از ای موضوع باید خوب این کشور را بشناسید. پس از کجا باید آغاز کرد؟ با خبرنگاران همراه باشید تا جواب سوالتان را پیدا کنید:

آیا می دانستید که آفریقای جنوبی را مرکز ماجراجویی جهان می نامند؟

آفریقای جنوبی بعلاوه نوار ساحلی ای بطول 3000 کیلومتر دارد و برترین جا برای عاشقان دریا و خورشید است. علاوه بر این، طبیعت فوق العاده، زمین های گلف بزرگ، راستاهای پیاده روی، کوه های معروف و جاذبه های بیشمار دیگر از جنگل تا بیایان را باید به آن افزود.

در آفریقای جنوبی بعلاوه مراکز خرید بزرگ و لوکس زیاد به علاوه رستوران های باکیفیت متعددی وجود دارد که در آنها شانس امتحان غذاهای منطقه ای و بومی این کشور را دارید. حیات وحش این کشور هم که یکی از متنوع ترین و منحصر بفردترین ها در سرتاسر جهانست. از حیوان های کمیابی که در هیچ جای کره زمین نمی توانید ببینید تا موجودات دریایی مختلف و پرنده های رنگارنگ و گاهی عجیب و غریب.

در زیر تعدادی از الهام بخش ترین جاذبه های طبیعی این کشور شگفت انگیز آورده شده است .

1-ساحل بولدرز (Boulders beach): این ساحل که در نزدیکی شهر سیمون و در خلیج فالس واقع شده است به خاطر ساحلی با شن های سفید درخشان و محل زندگی پنگوئن ها معروف است. بیشتر از 3000 پنگوئن جالب در این ساحل زندگی می نمایند . اگر بصورت خانوادگی سفر می کنید، بچه های شما حتما از نزدیک شدن به این پنگوئن ها لذت می برند چون شانس این را دارند که از نزدیک با این موجورات بامزه و نوع زندگی شان آشنا شوند. این منطقه بعلاوه جایگاه تعداد زیادی از پرندگان و پستانداران و دلیفین ها و وال هاست.

2- کوه معروف Table: این کوه یکی از طبیعی ترین جاذبه های جهان شناخته شده است و در حدود 3650 فوت ارتفاع دارد. قله کوه کاملا صاف است و علت نامگذاری کوه هم همین است. این کوه یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری در آفریقای جنوبی هم از دید بومی های منطقه و هم از دید جهانگرد هاست. برای بالا رفتن از کوه هم می توانید از ماشین های کابلی مخصوص بهره ببرید و هم راستا را تا بالا پیاده روی کنید و از چشم انداز ها زیبای اطرافتان لذت ببرید. چشم انداز روبرو و پایین در بالای کوه Table واقعا دیدنی است ، اگر از پیاده روی خسته شدید و احساس گرسنگی کردید نگران نباشید چون یک رستوران سلف سرویس در بالای کوه واقع شده است.

3-پارک ملی کالاهاری: این پارک شگفت انگیز ادغام پارک ملی کالاهاری و پارک ملی بوتسوانا و یکی از بزرگترین منطقه های حیات وحش در جهانست و به احتمال زیاد تا حالا آن را زیاد در برنامه های حیات وحش دیده اید. این پارک در سال 2000 تاسیس شد و اولین پارک رسمی در آفریقای جنوبی است. چمنزارهای طلایی رنگ، شن های قرمز، درختان بلند خار شکل و آسمان آبی بینهایت، این منطقه را به یک جای فوق العاده برای سفر و گرفتن عکس های خاص تبدیل نموده است. به علاوه این، این پارک محل زندگی شیر سیاه کمیاب کالاهاری و گونه های نادر پرندگان است. شکارچیان دیگری مانند گربه های وحشی، چیتا و شغال ها از جانوران دیگری هستند که در این منطقه زندگی می نمایند. برای رفتن به داخل منطقه از ماشین های چهار چرخ استفاده می گردد ، می توانید از نزدیک با این حیوانات خطرناک و نحوه زندگی آنها آشنا شوید. مطمئن باشید هیجان زیادی دارد!

منبع: الی گشت
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1974

به "تور آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی را کشف کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی را کشف کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید