اجرای برنامه های متنوع گردشگری در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله همراهان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای برنامه های متنوعی در زمینه گردشگری برای هفته گردشگری در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده است.

اجرای برنامه های متنوع گردشگری در سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای بهاری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کامبیز مشتاق گوهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان گفت: اجرای برنامه های متنوعی در زمینه گردشگری برای هفته گردشگری در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای جشنواره غذا، مسابقه شترسواری، مسابقه قایق سواری، مسابقه پرواز بادباک ها و برگزاری مسابقه نقاشی در شهرستان کنارک از جمله این برنامه ها است.

وی برگزاری تور عکاسی از ظرفیت های گردشگری منطقه سیستان، برگزاری کلاس حفاظت از میراث فرهنگی برای نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان و سخنرانی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی زابل را از دیگر برنامه های هفته گردشگری مطرح کرد.

مشتاق گوهری مطرح کرد: برگزاری تور یک روزه جهت آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان های مختلف استان، نصب بنر در سطح شهرستان های استان، برگزاری جشنواره آثار باستانی، حضور کارشناسان میراث فرهنگی میان مردم در پارک ها، نمایش فیلم در خصوص میراث فرهنگی استان در پارک ها، برگزاری جشنواره غذای محلی در زاهدان و برگزاری همایش تجلیل از فعالین گردشگری سیستان و بلوچستان دیگر برنامه های هفته گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، برگزاری تور گردشگری ویژه سالمندان به مناسبت فرا رسیدن هفته سالمندان، توزیع پوستر روز جهانی گردشگری در سطح مدارس و ادارات و استقبال از مسافران در فرودگاه و راه آهن دیگر برنامه هایی است که در هفته گردشگری در استان اجرا می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 722

به "اجرای برنامه های متنوع گردشگری در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های متنوع گردشگری در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید