اقامت بیش از 27 هزار گردشگر در سطح استان اردبیل

به گزارش مجله همراهان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از 27 اسفند ماه سال قبل تا خاتمه اولین روز سال جدید بیش از 27 هزار و 300 گردشگر در مراکز اقامتی و هتل های استان اردبیل اقامت داشته اند.

اقامت بیش از 27 هزار گردشگر در سطح استان اردبیل

به گزارش خبرنگاران، نادر فلاحی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز خدماتی و رفاهی در شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 27 اسفند ماه سال قبل تا انتها اولین روز سال جدید بیش از 27 هزار و 300 گردشگر در مراکز اقامتی و هتل های استان اردبیل اقامت داشته اند.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی حدود 62 هزار مورد بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی در سطح استان صورت گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: همچنین در این مدت بیش از هزار 300 بازدید نظارتی در سطح استان صورت گرفته است.

فلاحی ادامه داد: در 15 نقطه از جاده های استان اردبیل و در 30 کیلومتری شهرهای گردشگر پذیر در استان با یاری بخش خصوصی ایستگاه های پذیرایی از گردشگران دایر شده که این اقدام در جهت کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: در اولین روز سال جدید بازدیدهای میدانی از واحدهای اقامتی و مراکز خدماتی و گردشگری در سطح شهرستان های مشکین شهر و سرعین انجام گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل: امروز نیز برای بار دوم بازدید مفصلی از شهر سرعین انجام گرفت و از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران قرار گرفتیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 284

به "اقامت بیش از 27 هزار گردشگر در سطح استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از 27 هزار گردشگر در سطح استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید