اقساط 6 ماهه برای پرداخت مطالبات مدافع سابق استقلال

به گزارش مجله همراهان، طی مذاکرات احمد موسوی با مدیران باشگاه استقلال، قرار است مطالبات مدافع سابق آبی ها طی اقساط 6 ماهه پرداخت گردد.

اقساط 6 ماهه برای پرداخت مطالبات مدافع سابق استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال طی روزهای اخیر شرایط مبهمی برای ماندن یا نماندن در جمع آبی پوشان پیدا نموده بود. این بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی نبود و این مساله باعث شده بود که اخبار مختلفی از احتمال جدایی او از استقلال قوت بگیرد که در نهایت این بازیکن با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید و در آخرین ساعت های مهلت پنجره جابجایی آغاز فصل لیگ بیست و یکم، با توافق دوطرفه احمد موسوی از تیم فوتبال استقلال جدا شد.

در حال حاضر باشگاه استقلال در پی تنظیم مطالبات احمد موسوی است و در حالی که موسوی مدعی است هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت ننموده است، بر اساس پیگیری های خبرنگار ایسنا از یک منبع مطلع در باشگاه استقلال، در حال حاضر مدیران آبی ها با موسوی برای پرداخت مطالباتش به توافق 6 ماهه برای پرداخت مطالبات رسیدند.

تا اینجای کار 300 میلیون تومان برای مطالبات موسوی از طرف باشگاه استقلال به موسوی پرداخت شده و قرار است طی اقساط 6 ماهه، مابقی مطالبات این بازیکن که بیش از یک میلیارد است، پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1932

به "اقساط 6 ماهه برای پرداخت مطالبات مدافع سابق استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقساط 6 ماهه برای پرداخت مطالبات مدافع سابق استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید