با نقل مکان به این شهرهای اروپایی پول دریافت کنید

به گزارش مجله همراهان، شهرهای اروپایی که با کاهش جمعیت روبه رو هستند، به افراد جدیدی که در آنجا ساکن شوند، پول بسیار زیاد و سخاوتمندانه ای را می دهند. بسیاری از بخش های حومه شهری و روستایی در اروپا با مشکل پیری جمعیت روبرو هستند چراکه بسیاری از افراد جوان به شهرها نقل مکان می کنند یا تصمیم می گیرند تا بچه نیاورند.

با نقل مکان به این شهرهای اروپایی پول دریافت کنید

برای مقابله با این امر، برخی از دولت های محلی افراد را تشویق می کنند تا با کمک هزینه های نقل مکان و پرداخت های نقدی در این شهرها اقامت کنند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این شهرهای اروپایی بپردازیم که به ساکنین نو خود پول می دهند.

روستای آلبینن - سوئیس

Live with the Swiss Alps on your doorstep.Canva

روستای آلبینن (Albinen) در کوهستان های آلپ سوئیس قرار گرفته و کمتر از 250 نفر جمعیت دارد. برای اینکه جمعیت آن افزایش پیدا کند، شهرداری کوچک آن به خانواده هایی که به آنجا نقل مکان کنند، 50000 یورو می پردازد. این دهکده بسیار زیبا و تماشایی در دامنه کوهی در بخش والایس قرار گرفته و تنها یک ساعت رانندگی از پیست اسکی مشهور وربیر (Verbier) فاصله دارد.

افراد بالای 45 سال برای نقل مکان به این روستای زیبا 25300 یورو دریافت می کنند و به ازای هر بچه نیز 10120 یورو اضافه دریافت خواهند کرد. این طرح فقط برای شهروندان سوئیسی یا خارجی های واجد شرایط است که به اندازه کافی در کشور سوئیس زندگی کرده اند و اجازه اقامت C را دریافت کردند. علاوه بر این، متقاضیان باید در خانه ای به ارزش حداقل 202310 یورو ساکن شوند و تعهد کنند که به مدت 10 سال در آنجا زندگی می کنند.

شهر پنگا - اسپانیا

Ponga is in the Cantabrian Mountains.Canva

شهر پنگا (Ponga) تنها 600 نفر جمعیت دارد و در شمال غربی اسپانیا واقع شده و به هر بریتانیایی برای نقل مکان به اینجا 2971 یورو می دهد. به ازای هر بچه متولد شده در آنجا نیز می توان 2600 یورو نیز دریافت کرد. این شهر که ذخیره گاه زیست کره است و از طریق یونسکو به ثبت رسیده در قلب کوه های کانتابریا واقع شده و مکانی ایده آل برای کوهنوردان به شمار می رود. اینجا همچنین یک ساعت رانندگی با ساحل فاصله دارد. برای نقل مکان به اینجا و استفاده از این طرح باید متعهد به زندگی در اینجا برای حداقل پنج سال شد.

روستای روبیا - اسپانیا

Galicia is in northwest Spain.Canva

دهکده اسپانیایی روبیا در گالاسیا واقع شده است و به مهاجران تا سقف 150 یورو در ماه می پردازد تا در آنجا زندگی کنند. این طرح خانواده ها را مورد هدف قرار داده تا بتواند بچه ها و نسل جوان در اینجا را افزایش بدهند و مدارس محلی رونق پیدا کنند. این دهکده در شمال غربی اسپانیا و در فاصله 2.5 ساعت رانندگی از شرق سانتیاگو د کامپوستلا واقع شده است.

روستای کالابریا - ایتالیا

Calabria, Italy, is lined with beaches.Canva

روستای کالابریا در منطقه جنوب غربی ایتالیا واقع شده و نقل مکان به آنجا که حدود 2000 نفر جمعیت دارد، هزینه 28000 یورویی را برای شما به همراه خواهد داشت. این طرح امیدوار است که بتواند با کاهش جمعیت مبارزه کند. علاقه مندان به شرکت در این طرح باید 40 سال یا کمتر سن داشته باشند و ظرف 90 روز پس از پذیرش درخواست نیز به این منطقه نقل مکان کنند. علاوه بر این، آن ها باید یک کسب و کار راه بیاندازند یا شغلی پیدا کنند.

شهر پرسیچه آکواریکا - ایتالیا

Presicce-Acquarica is in southern Italy.Canva

شهر پرسیچه آکواریکا (Presicce-Acquarica) در جنوب ایتالیا قرار گرفته و به کسانی که به آنجا نقل مکان کنند مبلغ 30000 یورو را می پردازد. این شهر از دو بخش جداگانه تشکیل شده و پیرامون آن را نیز طبیعت بسیار زیبا و باغ های زیتون فرا گرفته اند. برای واجد شرایط بودن برای این درخواست نیز افراد یا خانواده ها باید اقامت رسمی خودشان را به این شهر منتقل کنند. این پول باید برای خرید و بازسازی یک ملک خالی از سکنه در منطقه استفاده شود. علاوه بر این، 1000 یورو نیز برای هر نوزاد متولد شده در آنجا پرداخت می شود.

ساردینیا - ایتالیا

Sardinia is known for its beaches.Canva

جزیره ساردینیا به افراد 15000 یورو برای نقل مکان به آنجا پرداخت می کند. اینجا که بیشتر به خاطر سواحل شنی، آسمان آبی و آب های فیروزه ایش معروفیت دارد، به خاطر مهاجرت جوانان برای پیدا کردن کار، با کاهش جمعیت روبرو شده است. برای مقابله با این موضوع نیز دولت 45 میلیون یورو بودجه کنار گذاشته که برای پوشش کمک هزینه نقل مکان 3000 نفر کافی است.

برای واجد شرایط دریافت این مبلغ نیز ابتدا باید به اینجا نقل مکان کرد و سپس از این پول برای خرید یا بازسازی خانه استفاده کرد. متقاضیان این طرح باید تمام وقت در آنجا زندگی کنند و ظرف 18 ماه پس از ورود نیز برای اقامت دائم در ساردینیا ثبت نام کنند.

منبع: فوت و فن / euronews.com
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2269

به "با نقل مکان به این شهرهای اروپایی پول دریافت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نقل مکان به این شهرهای اروپایی پول دریافت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید