بنوونتو 0 - 2 میلان؛ بازگشت دوباره به صدر

به گزارش مجله همراهان، میلان با فزونی 0-2 مقابل بنوونتو دوباره به صدر جدول بازگشت.

بنوونتو 0 - 2 میلان؛ بازگشت دوباره به صدر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان در شبی که نزدیک به یک ساعت به علت اخراج ساندرو تونالی 10 نفره بازی کرد، در نهایت با دو گل بنوونتو را شکست داد و دوباره بالاتر از اینتر در صدر جدول قرار گرفت.

میلان بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه ده و روی پاس هاکان چالهان اوغلو به رافائل لئائو می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن از درون محوطه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 15 و با متوقف شدن آنته ربیچ در محوطه میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد. فرانک کسیه پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای خلاف جهت حرکت مونتیپو دروازه بنونتو را باز کرد.

دقایقی بعد اینسینیه در گوشه محوطه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی بنوونتو شد، اما ضربه والی او بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 33 ساندرو تونالی، هافبک جوان میلان اخراج شد تا شرایط برای این تیم سخت شود. در لحظات پایانی نیمه اول و روی ارسال هیتماج بود که کاپراری تا آستانه باز کردن دروازه میلان پیش رفت، اما جیجی دوناروما به زیبایی دروازه را نجات داد و میلان با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

اما میلان در همان اوایل نیمه دوم به گل دوم هم دست یافت. روی پاس ربیچ به سمت چپ، رافائل لئائو در گوشه محوظه و با بهره گیری از خروج اشتباه دروازه بان بنوونتو پیروز شد با یک ضربه فنی گل دوم را به ثمر برساند.

در دقیقه 51 و روی ارسال ایمپورتا بود که بنوونتو می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما اینسینیه در دهانه دروازه پیروز به استفاده از این موقعیت خوب نشد. دقایقی بعد این بار لونیتا با ضربه ای از فاصله ای قابل توجه فرصت داشت گل اول بنوونتو را وارد دروازه میلان کند، اما کالابریا با جایگری دقیق دروازه خودی را نجات داد.

در دقیقه 62 بنوونتو صاحب یک ضربه پنالتی شده و تا آستانه زدن گل اول خود پیش رفت، اما کاپراری این موقعیت را به بیرون زد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 73 هاکان چالهان اوغلو با ضربه ای تماشایی از فاصله دور فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او به دیرک دروازه بنوونتو برخورد کرد. در دقیقه 84 این بار ضربه فرانک کسیه از درون محوطه به دیرک دروازه حریف برخورد کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1462

به "بنوونتو 0 - 2 میلان؛ بازگشت دوباره به صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنوونتو 0 - 2 میلان؛ بازگشت دوباره به صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید