تست تصادف حیرت انگیز لندکروز 2023؛ رتبه ایمنی 5 ستاره

به گزارش مجله همراهان، تست تصادف حیرت انگیز لندکروز 2023؛ رتبه ایمنی 5 ستاره

تست تصادف حیرت انگیز لندکروز 2023؛ رتبه ایمنی 5 ستاره

سری نو تویوتا لندکروزر 300 مدل 2022-2023 رتبه 5 ستاره ایمنی را از ANCAP، موسسهٔ ایمنی استرالیا دریافت کرد. تویوتا لندکروزر در تمام زمینه های ارزیابی عملکرد خوبی داشت.

به گزارش خبرنگاران، تویوتا لندکروزر با امتیاز 81 درصد، دومین امتیاز را تا به امروز برای حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده تحت پروتکل های 2020-2022 ANCAP دریافت کرد. لندکروزر می تواند از برخورد با عابران پیاده هنگام چرخش در مسیرشان جلوگیری کند و عملکرد خوبی را در تمام تست های ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB) با جلوگیری از برخورد یا کاهش در تمام سناریو ها نشان داد.

کارلا هوروگ، مدیر اجرایی موسسهٔ ایمنی استرالیا گفت: حفاظتی که تویوتا لندکروز برای کاربران آسیب پذیر جاده، از جمله عابران پیاده و دوچرخه سواران ارائه می نماید، برای یک شاسی بلند بزرگ قابل توجه است.

تویوتا لندکروزر در حوزه ارزیابی حفاظت از سرنشینان بزرگسال با امتیاز 89 درصد امتیاز خوبی کسب کرد.

تویوتا لندکروز دارای دو کیسه هوای جلو، جانبی محافظ سینه و سر جانبی و بعلاوه کیسه هوای زانوی راننده و سرنشین است. در حالی که لندکروز مجهز به کیسه هوای مرکزی نیست، جلوگیری از گردش (حرکت به سمت دیگر وسیله نقلیه) در آزمایش های ضربه ای خوب ارزیابی شد و امتیاز کامل به آن تعلق گرفت.

تویوتا لندکروزر بعلاوه امتیاز کاملی را برای محافظت از سرنشینان کودک در تست MPDB و ضربه جانبی با امتیاز 88 درصد در این حوزه ارزیابی کسب کرد.

در حوزه ارزیابی تجهیزات یاری ایمنی، تویوتا لندکروزر با امتیاز 77 درصد عملکرد خوبی داشت. لندکروز مجهز به سیستم AEB - Car-to-Car است که در بیشتر سناریو های آزمایشی از برخورد جلوگیری می نماید یا آن را کاهش می دهد و یک سیستم پشتیبانی خط (LSS) دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2285

به "تست تصادف حیرت انگیز لندکروز 2023؛ رتبه ایمنی 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست تصادف حیرت انگیز لندکروز 2023؛ رتبه ایمنی 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید