تفریحات جالب در بالی اندونزی

به گزارش مجله همراهان، تفریحات جالب در بالی

خواه شما برای سفری یک هفته ای با عنوان ماه عسل به بالی آمده باشید یا آن را در قالب سفری یک ساله به دور جهان بازدید می کنید، تمامی خواسته هایتان را در این محل خواهید یافت. در جزیره بالی امکانات اقامتی مطابق با هر بودجه ای از میهمان خانه های کوچک و خانوادگی تا هتل های لوکس منطقه Tirtagangga یا ریسورت ها و اقامت گاه های مجلل Pan Pacific Nirwana برای انتخاب وجود دارد.

تفریحات جالب در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

برای آشنایی بیشتر با این امکانات تفریحی با خبرنگاران همراه شوید.

سواحل بالی

سواحل بالی بسیار زیبا هستند و کارهای متعددی علاوه بر لم دادن و استراحت در ساحل می توان انجام داد. یک تخته موج سواری اجاره نموده و سعی کنید سوار بر امواج شوید! اسکی روی آب با یاری چتر نجات، قایق موتوری یا هواپیما را تجربه کنید. پس از یک روز طولانی و پر تکاپو، از خدمات ماساژ فوق العاده این محل در کنار سواحل زیبا لذت ببرید. بالی در مرکز کمربند آتش فشانی قرار داشته و همچنین مشهورترین تپه ها و میدان های مرجان های دریایی در سراسر اندونزی را دارا است. با غواصی می توانید مناظری بسیار زیبا و دیدنی در اطراف جزیره را مشاهده کنید. صخره های آتشفشانی فرو رفته در آب های شفاف، بستر مناسبی برای تکثیر مرجان ها محسوب می گردد. شما در دنیای زیر آب با تنوع زیادی از رنگ ها رو به رو شده و به نظر می رسد در حال تماشای یک برنامه مستند دنیای زیر آب در تلویزیونی با کیفیت بسیار بالای HD هستید. به سمت ناهمواری ها و کوهستان های داخلی جزیره رفته و آبشارهای آن را کشف نموده و در آب زلال آن شنا کنید. آبشار Gitgit یکی از مشهورترین آبشارهای بالی بوده و قطعا ارزش دیدن را دارد.

مناطق دیدنی

مطمئن شوید که از همه مناطق دیدنی بالی بازدید خواهید کرد. در هر منطقه ای شما معماری خاص و فرهنگ منحصر به فردی را خواهید دید. به سمت Kintanami رفته و به قله آتش فشانی آن صعود کنید. شهر اوبود را که دارای شهرت زیادی برای گالری های هنری متعدد، موزه ها و معماری سنتی است، ببینید. منطقه کوتا (Kuta) دارای طبیعتی بسیار زیبا و رنگارنگ بوده اما از نظر تاریخی و فرهنگی، دارای جاذبه خاصی نیست.

گشت و گذار در اطراف

بهترین گزینه برای سفر و دیدن بالی، اجاره خودرو یا موتور سیکلت است تا شما تور مختص خود را داشته و با برنامه ریزی خود از جزیره بازدید کنید. اگرچه حمل و نقل عمومی و خدمات مسافرتی در جزیره وجود دارد، اما برنامه ریزی شخصی و دیدن مناطق مختلف بالی توسط خود شما، لذت دیگری داشته و بهتر است. به این ترتیب شما می توانید به دلخواه خود مناطق ساحلی، بناهای تاریخی، و بخش های مشهور جزیره را تماشا کنید. هزینه روزانه اجاره خودرو حدودا 20 دلار در روز و اجاره موتور سیکلت حدود 6 دلار خواهد بود.

به رویای خود جامعه عمل بپوشانید

رسیدن به بالی به لطف وجود ده ها خطوط هوایی بین المللی و داخلی به سادگی و با قیمتی مناسب امکان پذیر است. اگر به وسیله اندونزی به بالی سفر می کنید، قادر به سفر به بالی به وسیله مسیرهای هوایی و دریایی خواهید بود. مهم نیست که چگونه به بالی می رسید، بالی یکی از محبوب ترین جزیره ها و محلی است که همه دوست دارند دوباره به آن بازگردند. ما مطمئن هستیم که شما نیز در این عشق به جزیره زیبا و رنگارنگ و سرشار از فرهنگ اندونزی با ما شریک خواهید بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 552

به "تفریحات جالب در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات جالب در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید