خبرنگاران 12 کارخانه فراوری شن و ماسه در اردبیل پلمب شد

به گزارش مجله همراهان، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از پلمب 12 کارخانه فراوری شن و ماسه به دلیل کم فروشی و تقلب در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران 12 کارخانه فراوری شن و ماسه در اردبیل پلمب شد

به گزارش خبرنگاران، علی رحیمی آذر روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به دنبال گزارش های متعدد مردمی مبنی بر وجود تخلف، تقلب و کم فروشی از سوی کارگاه های شن و ماسه در اردبیل آنالیز موضوع در دستور کار نهاده شد.

وی اضافه نمود: بر هیمن اساس و با هدف برخورد قانونی با سودجویان تیمی متشکل از رئیس شعبه سیار، نمایندگان دادگستری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک از کارگاه های فراوری شن و ماسه بازدید کردند.

وی اظهارکرد: در بازدیدهای اولیه از این کارگاه ها، تخلفات متعددی از جمله کم فروشی و تقلب و همچنین عدم رعایت دپوی 24 ساعته ماسه فراوریی و ایجاد رمپ (انجام عملیات خشک کردن) در کارگاه ها محرز تشخیص داده شد.

وی با اشاره به پلمب 12 کارگاه با دستور قضایی اعلام کرد: برای متهمان متخلف پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی اضافه نمود: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می گردد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او ادامه داد: با اخلال گران نظم مالی و برهم زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می زنند مماشات نشده و برای پرونده های تعزیراتی در سریع ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحدهای صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: تمامی واحدهای فراوریی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می گردد.

رحیمی آذر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های مالی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان و مفسدان مالی از اولویت های دستگاه قضایی است.

وی اضافه نمود: هموطنان می توانند گزارش های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را به وسیله سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1508

به "خبرنگاران 12 کارخانه فراوری شن و ماسه در اردبیل پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 کارخانه فراوری شن و ماسه در اردبیل پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید