خسروی وفا: از نعمتی برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت می گردد

به گزارش مجله همراهان، رئیس کمیته ملی پارالمپیک از دعوت شدن زهرا نعمتی به اردوی تیم ملی تیراندازی معلولین برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند اطلاع داد.

خسروی وفا: از نعمتی برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

محمود خسروی وفا در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: همان طور که قبلا هم اعلام کردم، همه باید کوشش کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که خانم نعمتی به سهمیه المپیک دست پیدا کند و کسب این سهمیه، اولویت ما و فدراسیون تیر و کمان است.

وی اضافه نمود: به دست آوردن سهمیه المپیک توسط یک ورزشکار پارالمپیکی، افتخاری است برای ورزش ایران، ورزش زنان و در نهایت برای کمیته بین المللی پارالمپیک و چنانچه این اتفاق بیفتد، موج خبری گسترده ای در زمان مسابقات المپیک به پا خواهد نمود.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: ما در فدراسیون جانبازان و معلولین کوشش می کنیم که خانم نعمتی هم به سهمیه المپیک و هم به سهمیه پارالمپیک دست پیدا کند، لذا وی به دو سفر اعزام می گردد، یکی مربوط به پارالمپیک و یکی هم مربوط به المپیک، البته با توجه به رکوردهای خانم نعمتی، قطعا سهمیه پارالمپیک را کسب خواهد نمود و افتخاری دیگر برای ورزش کشورمان به ارمغان می آورد.

خسروی وفا در انتها گفت: رقابت های آسیایی تایلند که دارای سهمیه رقابت های پارالمپیک نیز هست، پاییز امسال برگزار می گردد و از خانم نعمتی برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل خواهد آمد. این افتخاری است برای مجموعه ورزش پارالمپیک کشور که از ورزشکار توانمندی مثل وی استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 521

به "خسروی وفا: از نعمتی برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: از نعمتی برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید