دانشگاه های شیراز و قبرس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله همراهان، رئیس دانشگاه بین المللی قبرس و قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز، با هدف گسترش همکاری های علمی دانشگاهی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

دانشگاه های شیراز و قبرس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگاران ، علی اکبر صفوی قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز در جلسه آنالیز زمینه های همکاری با دانشگاه قبرس و امضاء تفاهم نامه، گفت: این آمادگی در دانشگاه شیراز وجود دارد که همکاری های علمی را در سطح بین المللی بیش از پیش گسترش دهد.

قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز با اشاره به وجود زمینه های همکاری با دانشگاه بین المللی قبرس، گفت: دو دانشگاه می توانند به توسعه صنعت گردشگری در کشورهای ایران و قبرس یاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، سیده زهره عظیمی فرد مدیر امور بین الملل دانشگاه شیراز هم در این نشست ضمن معرفی ظرفیت های این دانشگاه، به بیان توانمندی های مختلف آن پرداخت و اضافه نمود: تفاهم نامه امضا شده زمینه را برای تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه های مشترک، برگزاری دوره های مشترک و اجرای کنفرانس های بین المللی برقرار می نماید.

براساس این گزارش، پروفسور ندیری (Nadiri) رئیس دانشگاه بین المللی قبرس هم با ابراز خوشحالی به واسطه حضور در دانشگاه شیراز، به ظرفیت های دانشگاهی کشورش اشاره نمود و گفت: این آمادگی وجود دارد تا در زمینه های مختلف به ویژه حل مشکل آب آشامیدنی قبرس و راه اندازی نشریه های علمی در دانشگاه بین المللی قبرس، همکاری هایی با دانشگاه شیراز انجام گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، دانشگاه بین المللی قبرس با عنوان (Cyprus International University) دارای 15 هزار دانشجو از 100 ملیّت مختلف دنیا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 884

به "دانشگاه های شیراز و قبرس تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های شیراز و قبرس تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید