دلیل 3 بر صفر نشدن نتیجه بازی استقلال - پیکان تعیین شد

به گزارش مجله همراهان، تفاوت در ماهیت اتفاقات بازی سایپا - پیکان با ملاقات استقلال - پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر موجب شده است تغییری در نتیجه این بازی رخ ندهد.

دلیل 3 بر صفر نشدن نتیجه بازی استقلال - پیکان تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی پرونده ملاقات سایپا - پیکان را 3 بر صفر به سود سایپا اظهار داشت، باشگاه استقلال نیز رسما خواستار تجدیدنظر در نتیجه بازی هفته نوزدهم خود مقابل پیکان شد. این باشگاه مدعی شد که پیکان در چهار مرحله تعویض خودش را انجام داده است، درصورتی که در سه مرحله باید تعویض می شد. در فیلم بازی نیز تعیین است که دو تعویض سوم و چهارم پیکان به فاصله یک دقیقه صورت گرفته است.

بااین حال، کمیته انضباطی اعلام نموده که ماهیت این اتفاق با پرونده ملاقات سایپا - پیکان متفاوت است و تغییری در نتیجه بازی ایجاد نخواهد شد؛ چراکه علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری یک روز پس از بازی استقلال - پیکان در تاریخ 15 فروردین امسال در نامه ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال، اعلام می نماید که تعویض سوم پیکان حضور هم زمان دو بازیکن بوده است اما چون یک بازیکن مصدوم از زمین خارج شد و داور وسط به دلیل نداشتن سیستم رادیویی متوجه نفر بعدی نشد و بازی را به جریان انداخت، به همین دلیل حق پیکان ضایع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1699

به "دلیل 3 بر صفر نشدن نتیجه بازی استقلال - پیکان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل 3 بر صفر نشدن نتیجه بازی استقلال - پیکان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید