شهرهای زیبای تایلند

به گزارش مجله همراهان، در زیبایی تایلند شکی نیست اما همه زیبایی این کشور را نمی توان در سواحل و آبهای زلال دریا خلاصه کرد. تایلند دارای مکان های باستانی، معابد باشکوه و شهرهای بسیار زیبا است. در ادامه زیباترین شهرهای تایلند را به شما معرفی خواهیم کرد. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

شهرهای زیبای تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

کو سامت

این جزیره کوچک در خلیج تایلند واقع شده و به علت داشتن سواحل سفید و زیبا و آب های شفاف معروفیت دارد. علاوه بر گرفتن حمام آفتاب، شنا و غواصی، گردشگران می تواند یک موتور اسکوتر اجاره نمایند و به گردش در جزیره بپردازند. این جزیره برای کسانی که می خواهند بدون اینکه زیاد از بانکوک دور شوند کمی استراحت نمایند بسیار مناسب است.

آیوتتایا

آیوتتایا در سال 1350 میلادی، دومین مرکز سیام یا همان تایلند قدیم بود. قرار گرفتن این شهر در میان هندوستان، چین و مجمع الجزایر مالایی باعث شد این شهر به مرکز تجاری آسیا تبدیل گردد. امروزه تنها بقایای این شهر به جای مانده اما همین کافی است تا گردشگران را به این شهر زیبا جذب کند و به آنها نشان دهد که این شهر زمانی به چه شکلی بوده است. صومعه های زیبای این شهر در میراث جهانی یونسکو دیده می گردد و می توان تنها در چند ساعت در روز از آنها بازدید کرد.

نونگ خای

نونگ خای که در نزدیکی رودخانه مکونگ قرار گرفته است، شهری زیبا است که در آن گردشگران می توانند نگاهی به زندگی استان ایسان داشته باشند. این منطقه دارای فرهنگ غنی ای است و مردم آن بسیار خونگرم و مهربان هستند. رودخانه ها و سنگ های زیبایی در آن وجود دارد که می توانید در پارک تاریخی پو پرا بات آنها را ببینید. سعی کنید حتما در یکی از فستیوال های سالانه این شهر زمانی که شهر زنده و رنگارنگ می گردد، شرکت کنید.

پتچابوری

پتچابوری یک شهر باستانی در جنوب غربی بانکوک و چزو زیباترین شهرهای تایلند است. دوست داران تاریخ و معماری قطعا عاشق این شهر خواهند شد. پتچابوری شهری با بناهای باستانی و معابد بیشمار و بعلاوه قصر سلطنتی است. از غار تام خائو لانگ که یکی از قدیمی ترین معابد بودایی در آنجا قرار گرفته است حتما تماشا کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1789

به "شهرهای زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید