شکایت مدیرعامل باشگاه کارون از فرهاد کاظمی

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، تیم های بادران و کارون اروند در خرمشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برد 2 بر یک کارون به سرانجام رسید. این بازی حواشی زیادی داشت و در آن درگیری های زیادی بین دو تیم و تماشاگران رخ داد.

شکایت مدیرعامل باشگاه کارون از فرهاد کاظمی

همین مسئله انتقاد فرهاد کاظمی از مدیرعامل کارون و حاشیه های مسابقه را در پی داشت. وی با بیان اینکه او را تهدید نموده اند با دستبند می برند، گفت که نماینده مردم در مجلس باید به فکر دریافت حق مردم شهرش باشد نه اینکه به برادرش (مدیرعامل کارون خرمشهر) عربده کشی یاد بدهد.

امیر سامری مدیرعامل باشگاه کارون در واکنش به این صحبت ها گفت: فرهاد کاظمی را در مراجع قضایی به خاطر تهمت هایی که به من و برادرم زد خواهم خواست.

وی با تشریح اتفاقات اتفاق افتاده در این بازی ادامه داد: در دقیقه 5 بود که فرمانده نیروی انتظامی از من خواست برای آرام کردن تماشاگران با آنها صحبت کنم. در صندلی ویژه بودم که ظاهرا داور توپی را خطا نگرفت و تماشاگران معترض شدند. از دقیقه 7 اوضاع به هم ریخت.

مدیرعامل کارون خرمشهر گفت: حرکت داور مورد اعتراض کادر فنی ما نهاده شد. من هم کنار نیمکت تیم رفتم و خواستم تیم را آرام کنم و با داور هم مصاحبه کردم.

سامری توضیح داد: خوب شد فرهاد کاظمی نگفت ما را شکنجه کردند! انگار یادشان رفته است که در اسلامشهر چاقو روی گردن بازیکنان ما گذاشتند و اگر 5 میلیون تومان نمی دادیم از شهر بیرون نمی آمدیم!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 161

به "شکایت مدیرعامل باشگاه کارون از فرهاد کاظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت مدیرعامل باشگاه کارون از فرهاد کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید