عکس ، میلیاردر ایرانی که نسخه اختصاصی پورشه را از آن خود کرد

به گزارش مجله همراهان، اگر یک خودرو مشهور به شکل فراوری محدود عرضه گردد، حتماً مانی خوشبین یکی از آن ها را در کلکسیون خودروهای خود دارد.

عکس ، میلیاردر ایرانی که نسخه اختصاصی پورشه را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اگر یک خودرو عجیب و غریب باشد و فقط تعداد محدودی از آن فراوری گردد، حتماً مانی خوشبین یکی از آن ها را در کلکسیون خودروهای لوکس خود دارد. این مشاور املاک پیروز و کلکسیونر خودرو اشتهای سیری ناپذیری برای خودروهای عجیب و غریب دارد که روز به روز بیشتر می گردد. و ملک 6500 متر مربعی جدیدش فضای کافی برای این کار را در اختیار او قرار داده است. او در پستی که به تازگی در کانال یوتیوب خود منتشر نموده است، خبر تحویل گرفتن نسخه فراوری محدود پورشه 911 نسخه پنجاهمین سالگرد پورشه دیزاین را اعلام نموده است. این خودروساز آلمانی برای بزرگداشت 50 سالگی پورشه دیزاین، نسخه ویژه ای از 911 نمادین را عرضه نموده است. پورشه دیزاین استودیوی طراحی این خودروساز است که محصولات مختلفی از ساعت و تلویزیون تا پوشاک 2000 دلاری را فراوری می نماید.

مانی خوشبین به واسطه ثروت و دارایی هایش و البته مهم تر از همه این موارد، یعنی شخصیتش، معروفیت زیادی در بین مردم پیدا نموده است، او به وسیله فعالیت در زمینه املاک و مستغلات و سرمایه گذاری هایش در زمینه های مختلف، توانسته است به ثروت زیادی دست پیدا کند.

فردیناند الکساندر پورشه که بیشتر به خاطر طراحی 911 برای رقابت با پژو 901 شناخته می گردد، در سال 1972 پورشه دیزاین را تأسیس کرد. اولین محصول بخش طراحی این استودیو ساعت کرونوگراف 1 بود. نسخه ویژه 911 متعلق به خوشبین به منظور بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس این استودیوی طراحی و ساعت اریجینال آن فراوری شده است.

خوشبین می گوید: این 911 نسخه پنجاهمین سالگرد در آخر هفته به من تحویل داده شد. این یکی از تنها 750 نسخه فراوریی از این مدل و شماره 133 از 750 است. این بار مجبور شدم ساعت را هم بخرم.

نسخه ویژه 911 پورشه دیزاین براساس تارگا 4 GTS ساخته شده و تنها 750 دستگاه از آن فراوری می گردد. این خودرو از همان موتور 3 لیتری تویین توربو شش سیلندر تخت با توان 473 اسب بخار بهره می برد. خریداران می توانند بین گیربکس دو کلاچه PDK یا هفت سرعته دستی یکی را انتخاب نمایند.

خوشبین هنوز منتظر تحویل یک پورشه GT3 RS، یک 718 کیمن GT4 RS و یک 911 اسپرت کلاسیک از این خودروساز آلمانی است.

لیست ابرخودروهای آینده مانی خوشبین شامل استون مارتین والکری اسپایدر، کونیگزگ جسکو، بوگاتی بولاید و مرسدس AMG One است.

خوشبین در حین رانندگی با نسخه ویژه 911 پورشه دیزاین گفت: می دانم که 0 تا 100 این مدل مسلماً کندتر است، اما این واقعیت که می تواند به دور موتور 8000 دور بر دقیقه برسد و شما کنترل آن را در اختیار دارید، تفاوت زیادی ایجاد می نماید.

لازم به ذکر است که مانی خوشبین فعالیت بسیار زیادی بر روی اینستاگرام دارد او بخشی از معروفیت خود را به وسیله اینستاگرام بدست آورده است. او در اینستاگرام بیش از 1 میلیون دنبال نماینده دارد.

مانی تقریبا هر روز یک پست با خودروهای لوکس خود میگذارد.

او دارای یک خانه چند میلیون دلاری در بورلی هیلز می باشد که همراه با خانواده خود در آنجا زندگی می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2173

به "عکس ، میلیاردر ایرانی که نسخه اختصاصی پورشه را از آن خود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، میلیاردر ایرانی که نسخه اختصاصی پورشه را از آن خود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید