مامور قلابی پلیس بعد از کتک زدن زن جوان بازداشت شد

به گزارش مجله همراهان، سارقی که تحت عنوان مامور پلیس و برای تهیه پول موادمخدر مصرفی اش زنی را کتک زده بود دستگیر شد.

مامور قلابی پلیس بعد از کتک زدن زن جوان بازداشت شد

به گزارش ، سرهنگ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری 157 مسعودیه گفت: روز ششم ماه جاری خبری مبنی بر غصب عنوان به ماموران این کلانتری واصل شد و عوامل انتظامی سریعا پس از اعلام این خبر به آدرس اعلامی واقع در بوستان والفجر اعزام شدند.

در محل خانمی مراجعه و اعلام نمود یک آقا با شماره پلاک معلوم و سوار بر خودروی پژو 206 اش، جلوی این خانم پیچیده است و تحت عنوان این موضوع که مامور انتظامی هستم، شاکی را کتک زده و از او درخواست نموده وسایل ارزشمند همراه اش همچون گوشی و طلاجاتش را بدهد که او خودداری نموده است.

در ادامه شماره پلاک این خودروی پژو 206 به تمامی واحد های گشتی اعلام و به زودی متهم درحالیکه در خیابان های مسعودیه همچنان در حال گشت زنی بود شناسایی و خودرویش نیز توقیف شد؛ بنابراین گزارش از متهم یک قبضه کلت بادی، یک بیسیم با مارک کنوود و یک قبضه چاقو به همراه آلات مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد که متهم طی تحقیقات پلیسی انگیزه خود از این کار را تهیه پول موادمخدر مصرفی اش اعلام نمود.

در ادامه با دلالت متهم به کلانتری، پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و به عرض مقام محترم قضائی رسید.

سرهنگ ارسلانی در خاتمه به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده چنین مواردی حتما از آن ها کارت شناسایی بخواهند و یا اینکه سریعا واحد های انتظامی را با دو شماره 110 و 197 در جریان موضوع قرار دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 345

به "مامور قلابی پلیس بعد از کتک زدن زن جوان بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مامور قلابی پلیس بعد از کتک زدن زن جوان بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید