مشخصات خودرو هایما S7 پلاس اعلام شد

به گزارش مجله همراهان، ‫در پنجمین سال حضور‪ ‬ هایما S7 در ایران، حالا نوبت به نسخه جدیدش رسیده تا شانس خود را در بازار ایران امتحان کند. البته این خبر جدیدی نیست چرا که نخستین بار، مسئولین غرفه ایران خودرو در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق فراوری در آخرین روزهای تیر ماه 98 به رسانه ها داده اند.‬

مشخصات خودرو هایما S7 پلاس اعلام شد

با توجه به عرضه موفقیت آمیز خودرو هایما S7 با موتور توربوشارژ و استقبال گسترده مشتریان، شرکت ایران خودرو بر آن است تا در نسخه تازهی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی روز گامی در جهت پاسخگویی به تغییرات سریع سلایق مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته و بهبودهایی در این خودرو ایجاد نماید.

در این نسخه تازه با نام هایما S7 پلاس، فضای داخل کابین ارتقا یافته و تغییرات مطلوب و مورد انتظار مشتریان به اجرا درآمده است.

در بحث جایگاه تازه این خودرو پارچه، چرم و ابر داخلی سازی شده و باعث شده تا هزینه های حمل و سربار این قطعه تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

  • قیمت خرید و فروش هایما S7

هایما S7 فیس لیفت 2017 که در ایران خودرو به S7 پلاس معروف شده است، قابلیت این را دارد تا با امکانات تازهی نظیر نمایشگر لمسی اندروید، رادار خطی، سیستم تهویه اتوماتیک لمسی و… عرضه گردد. در کنار این امکانات تازه همچنان 4 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، گرمکن جایگاه های جلو، کروز کنترل، استارت دکمه ای، دوربین 360 درجه، آینه های تاشو برقی، کامپیوتر سفر، سانروف، چراغ روشنایی روز و… دیده می گردد.

علاوه بر این تغییرات مثبتی نیز در راستای کاهش مصرف سوخت خودرو ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت تیگو 7 پرو و تیگو 8 تعیین شد

مقایسه تجهیزات هایما S7 توربو پلاس با هایما S7 توربو معمولی

در ادامه می توانید جدول مقایسه هایما اس 7 توربو پلاس با هایما اس 7 توربو معمولی را مشاهده کنید:

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2143

به "مشخصات خودرو هایما S7 پلاس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات خودرو هایما S7 پلاس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید