هتل های محبوب کیش

به گزارش مجله همراهان، در سال های اخیر بدلیل گران شدن پروازها، قیمت دلار و شرایط مالی، افراد کمتر میتوانند به خارج از کشور سفر نمایند در نتیجه احتیاج به ایجاد هتل هایی در کشور که این حس را در فرد تداعی کند که به یک سفر لاکچری با امکانات مدرن در خارج از ایران رفته است، به شدت احساس میشود.

هتل های محبوب کیش

جزیره کیش، یه جزیره زیباست که به علت دارا بودن موقعیت تفریحی و گردشگری منحصر بفرد، سالانه بسیار مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی قرار می گیرد.

از همین رو هتل های بسیاری در این جزیره احداث شده و در حال ارائه سرویس به مسافران هستند و هر یک با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتشان دارای محبوبیت خاصی برای گردشگران هستند که قصد داریم در این مطلب به معرفی هتل در کیش بپردازیم.

هتل شایان کیش

برای بسیاری از مسافرینی که قصد اقامت در یک هتل را دارند، خدماتی که ارائه می دهد و ویژگی هایی که دارد از تعداد ستاره هایش مهم تر است.

و اگر شما هم جزء همین دست از افراد هستید، هتل شایان کیش یک گزینه منحصر به فرد برایتان به تعداد می رود.

این هتل 5 ستاره که قدمتی 45 ساله دارد در برترین قسمت جزیره واقع شده و دارای فضایی بسیار شیک و مدرن می باشد.

اگر در پی جایی هستید که بتوانید چشم اندازی زیبا از دریای بی کران خلیج فارس را دیدن کنید و از آن لذت ببرید، هتل شایان با وجود 4 طبقه و چشم اندازی رو به این دریا برترین گزینه است.

یکی از مهم ترین بخش های هر سفر، خرید است و از آنجا که مراکز خرید کیش بسیار متنوع هستند بد نیست به این موضوع هم اشاره ای داشته باشیم که هتل شایان از لحاظ موقعیت مکانی درست در نزدیکی بسیاری از مجموعه های تجاری و بازارهای مهمی همانند زیتون، ونوس و اسکله بزرگ وتفریحی این جزیره قرار گرفته است.

هتل پارمیس کیش

هتل های خاص و مدرن در جزیره کیش کم نیستند اما به جرات می توان گفت که یکی از منحصر به فرد ترین هایشان هتل پارمیس کیش است. هتلی که طراحی بسیار خاص و شیکی دارد.

وجود کادری مجرب و حرفه ای در زمینه خدمات هتلداری یکی از مهم ترین ویژگی های هتل پارمیس کیش است و از آن مهم تر هم موقعیت مکانی خاص این هتل که در نزدیکی مهمترین مراکز خرید و بازارهای این جزیره قرار گرفته است.

این هتل 5 ستاره دارای رستورانی با فضای بسیار دلنشین و شیک است که در آن انواع غذاهای دریایی و محلی و سنتی ایرانی طبخ شده و سرو می گردد.

یکی دیگر از ویژگی های مجذوب نماینده این هتل، وجود سوئیت های ویژه برای عروس و داماد های عزیزی است که برای ماه عسل به این جزیره زیبا سفر نموده و این هتل را انتخاب نموده اند.

در هتل شایان 2 پنت هاوس فوق العاده لوکس و 14 سوئیت و 152 اتاق با امکانات بسیار ویژه وجود دارد که شما عزیزان می توانید بنا بر نوع سلیقه و احتیاج خود در پنت هاوس یا سوئیت هایش اقامت گزینید. البته بهتر است برای اقامت در پنت هاوس هایش از چند هفته قبل آن را رزرو نمایید.

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش را می توان از مراکز اقامتی کیش با برترین و ممتازترین موقعیت مکانی به تعداد آورد. این هتل یکی از هتل های پر استقبال جزیره کیش است که بارها مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت خود را حفظ نموده است.

اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل بعلت نزدیکی به مراکز خرید از برترین گزینه ها برای شماست. هتل پارسیان جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز معروف خرید و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید.

محوطه هتل پارسیان کیش علاوه بر وسعت زیاد، طراحی های بسیار زیبایی را هم دارد، جالب است بدانید که بعضی از واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلایی و در محوطه هتل قرار گرفته است و حتی مهمانانی که با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر می نمایند می توانند به راحتی در محوطه این هتل خودروهای خود را پارک نمایند.

این هتل یک هتل 3 ستاره معمولی نیست بلکه یک هتل سه ستاره تاپ است با این حال در ردیف هتل های با قیمت مناسب کیش است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1858

به "هتل های محبوب کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های محبوب کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید