والیبال باشگاه های آسیا، برگزاری آخرین جلسه تمرین تیم فولاد پیش از شروع مسابقات

به گزارش مجله همراهان، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در چهارمین روز حضور خود در شهر ناخون راتچاسیما، آخرین جلسه تمرینی خود را در سالن دوم مسابقات باشگاه های آسیا برگزار کرد.

والیبال باشگاه های آسیا، برگزاری آخرین جلسه تمرین تیم فولاد پیش از شروع مسابقات

به گزارش خبرنگاران، آخرین تمرین تیم فولاد سیرجان پیش از شروع مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در شرایطی انجام شد که کلیه اعضای تیم ساعت 8:30 دقیقه به وقت محلی دومین آزمایش PCR خود را انجام داده و ساعت 12 آخرین جلسه تمرین را برگزار کردند.

این اولین جلسه تمرینی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با 14 بازیکن بوده و مهدی جلوه عصر دیروز پس از انتها رقابت های جوانان دنیا به ترکیب نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا اضافه شد.

در تمرین امروز بازیکنان به مرور نکات تاکتیکی، هماهنگی 6 به 6 و سرویس و دریافت پرداختند.

علیرضا بهبودی، کاپیتان و پاسور تیم فولاد در خصوص شرایط تیم گفت: تمرین خوبی برگزار گردید و امیدواریم فردا که اولین مسابقه خواهد بود، نتیجه خوبی برای تیم به دست آید .

وی گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و سخت ترین حریف ما العربی قطر خواهد بود که امروز برای دقایقی تمرین این تیم را دیدیم. سرمربی تیم العربی، خوان سیچلو مربی پیشین تیم ملی ایران است که شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد.

سعید رضایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان هم اضافه نمود: خوشبختانه شرایط خوبی پس از سه جلسه تمرین در تایلند بر تیم حاکم است و با توجه به شروع مسابقات و دو بازی اول که بازی های راحت تری خواهد بود ان شاءالله به هدف اولیه و صعود از گروه خواهیم رسید.

وی توضیح داد: تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان، متشکل از چند یار کمکی است که قطعا هدف تیم کسب برترین نتیجه در این رقابت ها با کمترین فشار بر بازیکنان کمکی خواهد بود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله گروهی فردا به مصاف ربیسکو فیلیپین خواهد رفت.

زمان برگزاری اولین مسابقه تیم فولاد سیرجان ایرانیان به وقت محلی ساعت 10 صبح و به وقت تهران ساعت 6:30 دقیقه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1876

به "والیبال باشگاه های آسیا، برگزاری آخرین جلسه تمرین تیم فولاد پیش از شروع مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال باشگاه های آسیا، برگزاری آخرین جلسه تمرین تیم فولاد پیش از شروع مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید