واکنش به شایعه جنجالی کم کاری استقلال مقابل سپاهان

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: استقلال باید در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر به مصاف سپاهان، رقیب جدی پرسپولیس در راه قهرمانی، برود. سپاهان برای قهرمان شدن در لیگ باید استقلال را شکست دهد و منتظر باشد تا پیکان پرسپولیس را ببرد.

واکنش به شایعه جنجالی کم کاری استقلال مقابل سپاهان

به گزارش خبرنگاران، البته سپاهان یک راه دیگر هم برای قهرمان شدن دارد و آنهم تساوی پرسپولیس - پیکان و رجحان پرگل برابر استقلال است. موضوعی که محلی تازه برای کری خوانی طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی است. عده ای از طرفداران پرسپولیس اعتقاد دارند استقلال به علت آنکه نمی خواهد رقیب سرخ پوش قهرمان گردد، ممکن است با تفاضل گل بالا، بازی را به سپاهان واگذار کند.

این شایعه در شرایطی شکل گرفته که اتفاقا فرایند نتیجه گیری استقلال در هفته های اخیر بی نظیر بوده و این تیم یکی پس از دیگری رقبایش را شکست داده. با این حال مطرح شدن چنین شایعه ای شده باعث شده تا بهزاد غلامپور یکی از مربیان استقلال نسبت به آن واکنش نشان دهد. او در مصاحبه با ایسنا و در مورد تقابل تیمش مقابل سپاهان و نقش معین کننده این بازی در معین شدن قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: ما تمام بازی ها را برای برد می رویم و برای ما فرقی نمی کند چه تیمی جلوی ما باشد. استقلال یک تیم عظیم با طرفداران میلیونی است و ما همواره اخلاق را مد نظر خود خواهیم داشت و تا آخرین دقیقه برای سربلندی استقلال کوشش می کنیم و یک بازی شرافتمندانه مقابل سپاهان خواهیم داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1782

به "واکنش به شایعه جنجالی کم کاری استقلال مقابل سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به شایعه جنجالی کم کاری استقلال مقابل سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید