گلکسی A70 آپدیت اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را دریافت کرد

به گزارش مجله همراهان، روز گذشته بالاخره گوشی گلکسی A70 هم به اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شد تا دومین و احتمالا آخرین آپدیت نرم افزاری عمده خود را پس از عرضه دریافت کرده باشد.

گلکسی A70 آپدیت اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را دریافت کرد

سامسونگ در سال 2019 و به همراه تعداد زیادی از گوشی های سری A، از گوشی گلکسی A70 هم رونمایی کرد. میان رده ای که به لطف قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری نسبتا خوب توانست محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کند. این گوشی اما با اندروید 9.0 Pie راهی بازار شد و طبق سیاست سامسونگ در قبال گوشی هایش انتظار داشتیم دو به روزرسانی نرم افزاری را دریافت کند. سال گذشته اندروید 10 برای این گوشی منتشر شد و حالا می بینیم که شرکت کره ای اندروید 11 را هم به همراه رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی A70 عرضه کرد.

سامسونگ در فوریه سال گذشته اندروید 10 را رسما برای گوشی های گلکسی A70 عرضه کرد اما برای اندروید 11، ماه مه برای دریافت به روزرسانی در نظر گرفته شد. اما حالا می بینیم میان رده محبوب شرکت حدودا 2 ماه زودتر از انتظار، توانسته این آپدیت را دریافت کند که خبر بسیار خوبی برای دارندگان آن به حساب می آید.

آپدیت اندروید 11 با شماره A705FNXXU5DUC6 فعلا برای کاربران اوکراین منتشر شده اما قطعا طی روزها یا در نهایت یکی دو هفته آینده کاربران تمام مناطق می توانند این آپدیت را برای گوشی خود دریافت کنند. همچنین همراه با این به روزرسانی، بسته امنیتی ماه مارس 2021 هم برای گلکسی A70 عرضه خواهد شد. حجم این به روزرسانی حدود 2 گیگابایت (1.9 گیگابایت) است به همین خاطر قبل از دانلود از بابت سرعت اینترنت مطمئن شوید تا بتوانید بدون هیچگونه اختلال، فرایند دانلود و نصب را پشت سر بگذارید.

در این بین باید به این نکته هم اشاره کنیم که آپدیت اندروید 11 احتمالا آخرین آپدیتی خواهد بود که برای گلکسی A70 منتشر می شود. سامسونگ هم زمان با رونمایی از گوشی های سری گلکسی نوت 20 اظهار داشت از این پس تمام پرچم دارهای سال 2019 و بعد از آن و یک سری میان رده های قدرتمند خود را به مدت سه سال به سیستم عامل جدید اندروید به روزرسانی می کند، بدین ترتیب گلکسی A70 طبق همان سیاست قبلی، باید دو آپدیت اندروید را دریافت می کرد که این اتفاق هم افتاده.

انتظار می رود با این به روزرسانی، مسائل و باگ های فراوانی از گلکسی A70 رفع شده و بهبودی های زیادی هم آن اضافه شود. هر چند نباید انتظار داشته باشیم یک سری قابلیت های جذاب، به همان خوبی و کیفیت که برای گوشی های جدید عرضه می شود برای این گوشی هم در دسترس قرار بگیرد. همان طور که اشاره شد، فعلا این به روزرسانی برای کاربران اوکراینی گلکسی A70 منتشر شده و کمی طول می کشد تا همه بتوانند آن را دریافت کنند. با این حال می توانید از طریق جهت زیر به صورت دستی به بررسی شرایط به روزرسانی اقدام کنید.

Settings > Software update > Download and install

  • آپدیت اندروید 11 برای کدام گوشی ها زودتر عرضه شد؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1573

به "گلکسی A70 آپدیت اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A70 آپدیت اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید