شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان

به گزارش مجله همراهان، رئیس دانشگاه جامع علمی و کابردی گفت: شرایط مطلوبی در کشور برای واکسیناسیون وجود دارد و با این شرایط از 15 آبان ماه جاری کلاس های ما به صورت حضوری برگزار می گردد.

شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان

به گزارش گروه استان ها خبرنگاران، محمدحسین امید روز چهارشنبه در آیین نودانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه جامع واحد استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند، اضافه نمود: دانشگاه جامع بعد از یک خانه تکانی شرایط مناسبی پیدا نموده و به عنوان مهارت محور شناخته شده است.

وی ادامه داد: امروز برنامه های این دانشگاه برای دانشگاه های نظری کپی برداری می گردد زیرا این دانشگاه با مهارت افزایی می تواند مشکل بیکاری را در جامعه رفع کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی با اشاره به اینکه برترین های مراکز علمی و کاربردی در حوزه هوانوردی، هلال احمر و خودروسازی در استان کرمان وجود دارند اضافه نمود: بسیار مطلوب است که دانش آموختگان ما در درس و دوره ای که خوانده اند می توانند در حوزه عمل نیز به دانش خود مسلط باشند.

وی با ابزار امیدواری گفت: براساس برنامه راهبردی دوم دانشگاه و طرح آمایشی که در سه استان تدوین شده است بسته دوره های مهارتی مراکز جامع علمی و کاربردی براساس احتیاج استان ها توسعه و توسعه می یابد.

امید اضافه نمود: دانش آموختگان حتما برنامه های دانشگاهی مراکز خودشان را رصد نمایند زیرا برای آنها برنامه داریم.

وی با بیان اینکه برای دوره های تکمیلی و پودمان های تخصصی نیز برنامه داریم توضیح داد: در دوران کرونا 200 استارت آپ برگزار نموده ایم که از دل آن ها حدود چهار هزار ایده خارج شد و بخش زیادی از ایده ها سرمایه گذار پیدا نموده و تبدیل به کسب و کار شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بعلاوه اظهار داشت: دسترسی آسان و راحت به کتابخانه دیجیتال دانشگاه برای دانشجویان فراهم شده است.

وی از وجود 250 مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کابردی خبرداد و اظهار داشت: فعالیت این مراکز با دوره های نظری این دانشگاه فرق دارد زیرا همراه با مهارتی است که به بهبود زندگی، خانواده و جامعه یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1911

به "شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید