اردبیل؛ میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری

به گزارش مجله همراهان، کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه 1402 با همکاری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می گردد.

اردبیل؛ میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، در جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار گفت: اردبیل میزبان کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه امسال خواهد بود.

کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری با موضوع گردشگری و حضور مهمانانی از دانشگاه های معتبر خارجی و داخلی برگزار می گردد و تاثیر مثبتی بر توسعه گردشگری استان اردبیل خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به آموزش و تبلیغات در راستای توسعه گردشگری این استان گفت: در این مورد از بهره برداران و فعالان حوزه گردشگری درخواست داریم که با اداره کل میراث فرهنگی همراهی نمایند و هزینه در حوزه تبلیغات و آموزش را سرمایه گذاری در نظر بگیرند. بعلاوه علاقمندان می توانند تا 20 شهریور ماه مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی ارسال نمایند و تاریخ برگزاری همایش نیز 20 مهرماه است که مقدمات لازم برای برگزاری آن صورت گرفته است.

باتوجه به این موضوع که واحد های اقامتی و هتل های اردبیل احتیاج جدی به بازسازی دارد، محمدی ادیب از ارائه تسهیلات برای بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی و هتل ها و یاری به ترمیم واحدهای فرسوده اطلاع داد.

محمدی ادیب بعلاوه به موضوع به توافق اخیر با کشور چین اشاره نمود و گفت: بنابر توافقات صورت گرفته تورهای گردشگران چینی به شکل حداقل سه روزه خواهد بود تا با اقامت 2 تا 3 شب در استان در گردش مالی اردبیل مؤثر باشند.

منبع: علی بابا
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2379

به "اردبیل؛ میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل؛ میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید