تور دبی ارزان: اسکوچیچ: برای ملاقات با امارات آماده هستیم

به گزارش مجله همراهان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل امارات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: رابطه من و امارات قدیمی است و من 20 سال قبل که بازیکن بودم، در این کشور حضور داشتم. خیلی خوشحالم که دوباره به اینجا برگشتم.

تور دبی ارزان: اسکوچیچ: برای ملاقات با امارات آماده هستیم

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران دو بازی را برده و با 6 امتیاز در صدر جدول است، اما امارات هیچ بردی نداشته و با این شرایط بازی را چطور می بینید؟ گفت: من نظر متفاوتی دارم. به 6 امتیازی که گرفته ایم کاری ندارم. به امارات که چه نتیجه ای در گذشته گرفته است هم کاری نداریم. این تیم، تیم خوب و با کیفیتی است و با حداکثر توان خود در بازی فردا ظاهر می شویم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازیکنان، پروازهای مختلفی را از باشگاه های خود به صورت مستقیم داشتند و بازیکنان ایرانی هم در لیگ فعالیتی نداشتند، اما این بهانه ای نخواهد بود و ما برای بازی فردا آماده هستیم.

اسکوچیچ با بیان اینکه امارات تیم خوبی است، اضافه کرد: امارات سازماندهی خوبی دارد. از مربی خوبی بهره می برد و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی بعلاوه در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت در کنفرانس خبری، سرمربی امارات اعلام نموده چند بازیکن را در اختیار ندارد و لژیونرهای تیم ایران دیر به این تیم ملحق شدند، با شوخی پاسخ داد: اگر این اطلاعات را دارید شاد می شوم که اسامی آنها را بگویید. همواره شرایطی پیش می آید که یک تیم با صد درصد آمادگی خود در زمین مسابقه حاضر نگردد و یا بازیکنی غایب باشد؛ اما هر تیمی که در زمین حاضر می گردد، مسلماً در آن شرایط برترین تیمی بوده که مربی در اختیار داشته است. بازیکنان لژیونر دیر به تیم ملحق شدند، اما افتخار می کنم که بازیکنان بسیار خوبی در سطح بالا دارم که در اروپا تاثیر گذار بوده و به تیم ملی فوتبال ایران یاری می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1871

به "تور دبی ارزان: اسکوچیچ: برای ملاقات با امارات آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: اسکوچیچ: برای ملاقات با امارات آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید