اشکان: بله، من پشت کی روش هستم

به گزارش مجله همراهان، اشکان دژاگه می گوید در دوران مصدومیت، کارلوس کی روش و بازیکنان تیم به او خیلی محبت نموده اند و حالا او باید با بازی های خوب نشان دهد که او هم پشت کی روش و تیم است.

اشکان: بله، من پشت کی روش هستم

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی در دیدار مقابل عمان پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی در خصوص بازی گفت: فکر می کنم پنالتی که بیرانوند گرفت خیلی به ما یاری کرد. شما اگر در این بازی ها گل بخورید تیم حریف به خوبی می داند که چکاری انجام بدهد و برای ما هم خیلی کار سخت تر می شد ولی بیرانوند توپ را گرفت. ما نشان دادیم که یک تیم و همواره پشت هم هستیم.

سوال بعدی از اشکان، درباره آن پنالتی بود که زد و او پاسخ داد: من برای پنالتی همواره تا لحظه آخر صبر می کنم و خدا را شکر این بار هم پنالتی گل شد.

کاپیتان تیم ملی در خصوص پیروزی 2 بر یک چین برابر تایلند و مصاف ایران با شاگردان لیپی شرح داد: تیم چین تا جمع 8 تیم برتر آمده و این نشان می دهد که تیم خوبی هستند. هر بازی این تورنمنت سخت تر میگردد، بدن ها خسته تر می گردد و امروز هم واقعا فشار روی بازیکنان وارد شد. حالا 4 روز وقت داریم تا استراحت کنیم، تجزیه و تحلیل کنیم؛ ببینیم چه اشتباهاتی داشتیم و چه کارهایی را نباید انجام بدهیم و ان شاالله برویم و بازی خوبی مقابل چین انجام دهیم.

اشکان دژاگه در خصوص زمان برگزاری بازی اعلام کرد: اینکه بازی در هوای خنک بود خیلی برای بچه ها خوب بود، چون بازی با ویتنام خیلی گرم بود.

شماره 21 تیم ملی در خصوص روند خودش و بازگشتش به ترکیب هم گفت: من بازی به بازی نگاه می کنم. خدا را شکر من تا اینجا توانستم به تیم یاری کنم. هشت سال در تیم ملی هستم. این یکی دو سالی که مصدوم بودم، همواره تیم و کارلوس کی روش پشت من بودند و الان موقعیت خوبی برای جبران این محبت ها است و خدا را شکر تا الان خیلی خوب پیش رفته. بله، آقای کی روش همواره پشت من بوده و به من اطمینان نموده و الان باید نشان دهم که پشت او هستم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 145

به "اشکان: بله، من پشت کی روش هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان: بله، من پشت کی روش هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید