تیم ملی برابر چین مسئله ای نخواهد داشت، بازی سخت در نیمه نهایی است

به گزارش مجله همراهان، شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از ابتدا هم تعیین بود تیم ملی ایران برای صعود از مرحله مقدماتی مسئله ای نداشت. تنها موضوعی که باقی مانده این بود که بعنوان صدرنشین از گروهش بالا برود یا نه که خوشبختانه این رخ داد.

تیم ملی برابر چین مسئله ای نخواهد داشت، بازی سخت در نیمه نهایی است

وی اضافه نمود: این صدرنشینی باعث شد تا مسیر هموارتری برای قهرمانی پیش روی تیم ملی قرار گیرد و من امیدوارم در نهایت حرکت در این مسیر به قهرمانی آسیا ختم گردد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران در خصوص دیدار ایران و عمان بیان داشت: عمان حریفی در همان مسیر ساده تر بود و تیم هایی در سطح عمان در شرایط عادی نمی توانند برای ما مشکل ساز باشند و همانطور که پیش بینی می شد ملی پوشان ما در این دیدار هم پیروز شدند.

بیانی گفت: به اعتقاد من تیم ملی در بازی با چین هم مشکل زیادی نخواهد داشت و از این مرحله هم عبور می نماید. اصلی ترین و سخت ترین بازی ما در مرحله نیمه نهایی است که اگر بتوانیم در آن بازی پیروز شویم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

پیشکسوت تیم استقلال در ادامه این مصاحبه با اشاره به اردوی آبی پوشان در کشور ترکیه خاطرنشان ساخت: متوجه نشدم چرا باشگاه در چنین هوایی اردو را به ترکیه برد. می شد در مناطق مختلفی از ایران مثل کیش با هزینه هایی کمتر اردوی مفیدتری را برگزار کرد.

با تور چین همراه باشید

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی این تیم گفت: فرهاد می تواند برای آبی پوشان خیلی مفید باشد، به شرطی که شفر از او بخواهد. اگر قرار باشد حضور فرهاد در کادر فنی مثل کمیته فنی فرمالیته و نمایشی باشد، من با شناختی که از فرهاد دارم بعید می دانم حاضر به ادامه همکاری باشد و از تیم جدا می گردد.

وی اضافه نمود: دو سه بازی ابتدای نیم فصل بسیار مهم است و اگر بتوانند در این دو سه بازی نتیجه لازم را بگیرند، به کورس قهرمانی اضافه خواهند شد. این بهترین فرصت است تا استقلال در این بازیها از محبوبیت فرهاد مجیدی و حضور طرفداران در استادیوم استفاده نموده و بتوانند نتایج لازم را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 98

به "تیم ملی برابر چین مسئله ای نخواهد داشت، بازی سخت در نیمه نهایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی برابر چین مسئله ای نخواهد داشت، بازی سخت در نیمه نهایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید