انتقال محکومان از مالزی در ایستگاه پایانی، شروع به کار 12 دفتر صدور ویزا اربعین

به گزارش مجله همراهان، معاون کنسولی وزارت خارجه با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد انتقال محکومان با مالزی در مراحل نهایی است از شروع به کار 12 دفتر صدور ویزای اربعین در استان های مختلف کشور اطلاع داد.

انتقال محکومان از مالزی در ایستگاه پایانی، شروع به کار 12 دفتر صدور ویزا اربعین

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرنگاران حسن قشقاوی در حاشیه هفتمین نشست نیروی انتظامی با سفرا و کارداران کشورهای مختلف مستقر در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط سفر اربعین با تأکید بر ضرورت اخذ ویزا برای انجام این سفر اظهار کرد: اخذ ویزا برای انجام این سفر ضروری است و ضروری است زائران حتماً نسبت به اخذ ویزا اقدامات لازم را به عمل آورند چراکه منطقی نیست برای انجام یک عمل مستحب، امر واجب که همان عمل به قانون است، نادیده گرفته گردد.

معاون کنسولی وزارت خارجه با اشاره به هزینه 40 دلاری ویزای کشور عراق ادامه داد: در حال حاضر روند صدور ویزا برای زائران اربعین شروع شده و علاوه بر سفارت عراق، 12 دفتر در استان های مختلف نیز روند صدور ویزا را شروع نموده اند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد انتقال محکومان از کشورهای تایلند و مالزی، از وجود 3000 تا 3200 زندانی ایرانی در زندان های کشورهای دیگر اطلاع داد و گفت: به دنبال سفر دادستان مالزی به ایران و دیدار وی با رئیس قوه قضائیه و همچنین سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به کشور مالزی، توافق انتقال مجرمان نهایی خواهد شد ولی هر ساله حدود یک سوم زندانیان ایرانی در خارج از کشور به داخل منتقل می شوند.

قشقاوی اعلام کرد: در حال حاضر علی رغم آنکه تعداد اتباع ایرانی زندانی در کشورهای دیگر به نسبت جمعیت کشورمان عدد قابل توجهی نیست ولی زندانی بودن حتی یک ایرانی نیز برای ما مهم است و ما کوشش خود را برای انتقال این افراد به داخل کشور انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 483

به "انتقال محکومان از مالزی در ایستگاه پایانی، شروع به کار 12 دفتر صدور ویزا اربعین" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقال محکومان از مالزی در ایستگاه پایانی، شروع به کار 12 دفتر صدور ویزا اربعین" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال محکومان از مالزی در ایستگاه پایانی، شروع به کار 12 دفتر صدور ویزا اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید