اولین جلسه هماهنگی شرکت قم در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 برگزار گردید

به گزارش مجله همراهان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از برگزاری اولین جلسه هماهنگی شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 در این استان اطلاع داد.

اولین جلسه هماهنگی شرکت قم در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 برگزار گردید

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز یک شنبه 31 مردادماه 1400 در جلسه ای که با حضور مدیران و رؤسای انجمن ها و جوامع گردشگری و فعالان صنایع دستی برگزار گردید، اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو دبی که در کشور امارات برگزار می گردد فرصتی مغتنمی برای معرفی ظرفیت های گردشگری قم در سطح بین المللی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان این که حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه اکسپو دبی زمینه مناسبی را برای ایجاد تعامل و تبادل اطلاعات گردشگری فراهم خواهد نمود، ادامه داد: بعلاوه این نمایشگاه محل مناسبی برای جذب سرمایه گذاران بین المللی در حوزه گردشگری استان محسوب می گردد.

ارجمندی با اشاره به این که نمایشگاه اکسپو دبی فرصت مناسبی هم برای ترویج و شناساندن صنایع دستی برای بازدیدکنندگان در این رویداد خواهد بود، اضافه نمود: با توجه به ثبت شهر قم به اسم شهر ملی انگشتر و تمایل کشورهای خارجی به صنعت انگشترسازی، این نمایشگاه محل مناسبی برای بازاریابی این هنر - صنعت است.

او با بیان این که استان باید با ابزارهای نوین بازاریابی در این نمایشگاه حضور پیدا کند، توضیح داد: جذب گردشگران خارجی و ایجاد ارتباطات باید از اهداف مهم بخش خصوصی برای شرکت در این رویداد جهانی باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1802

به "اولین جلسه هماهنگی شرکت قم در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه هماهنگی شرکت قم در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید