اپل در روز 8 دسامبر از یک محصول شگفت انگیز رونمایی خواهد نمود!

به گزارش مجله همراهان، در اواسط ماه گذشته، یکی از افشاگران حوزه فناوری در توییتر با نام L0vetodream از کوشش اپل برای تدارک یک سورپرایز در تعطیلات زمستانی سال نو میلادی اطلاع داد. با توجه به این که به فصل زمستان اشاره شده، پس نمی توان آیفون 12 و خانواده اش را همان غافل گیری عظیم در نظر گرفت.

اپل در روز 8 دسامبر از یک محصول شگفت انگیز رونمایی خواهد نمود!

البته در این میان برخی از جنبه طنز به این شایعه نگاه نموده اند و ارسال پستی یک شارژر برای خریداران سری آیفون 12 را همان سورپرایز دانسته اند. کنایه ای به حذف آداپتورهای شارژر و ایرپادها در جعبه آیفون های جدید که طبق ادعای اپل به دلیل حفظ محیط زیست اجرا شده!

آیا اپل در هفته های پیش رو قرار است محصول سخت افزاری جدیدی را معرفی کند؟

طبق شایعه های جدید، ممکن است به زودی شاهد معرفی یک محصول جدید باشیم. منظور ما از به زودی، آینده بسیار بسیار نزدیک است؛ یعنی همین هفته پیش رو!

MacRumors در گزارش جدید خود مدعی شده سندی را به وسیله یک منبع موثق در بخش AppleCare به دست آورده است که به آمدن یک تغییر عظیم اشاره دارد. طبق آنچه در این سند ذکر شده، خدمات دهندگان اپل، از جمله تکنسین های این شرکت، باید برای یک تغییر عظیم آماده شوند که در ساعت 8:30 صبح روز 8 دسامبر به وقت محلی رخ می دهد.

اپل گفته است در این روز بارکدهای جدید، تعیینات محصولات جدید/ به روز شده و قیمت آن ها را تعیین خواهد نمود. با یک بار خواندن این جمله می توان متوجه شد که اپل قصد معرفی یک محصول جدید را دارد.

پیش از معرفی آیفون 12 که در روز 13 سپتامبر انجام شد، اپل چنین یادداشتی را برای تکنسین های خود فرستاده بود تا در حدود ساعت 10 صبح برای تغییرات آماده باشند.

حال که فهمیدیم قرار است با یک محصول جدید روبرو شویم، سؤال اصلی این است که اپل میخواهد چه چیز جدیدی را معرفی کند؟ آیا این محصول نسخه ای جدید از محصولات فعلی این شرکت است؟ یا با دسته بندی جدید و محصولی کاملا متفاوت و تازه وارد آشنا خواهیم شد؟

با توجه به اینکه به ساعت 8:30 صبح اشاره شده است، احتمالا قرار است یک محصول مهم رونمایی گردد که ارزش یک رویداد مجازی جداگانه را دارد. البته نباید انتظار معرفی اپل Glass یا آیفون تاشو را داشته باشیم؛ چون با توجه به وسواس خاصی که اپل برای اعمال ترندهای جدید روی محصولات خود دارد، بعید است به این زودی چنین محصولات مهمی را معرفی کند.

پیش تر در خبرها اعلام شده بود که در روز 8 دسامبر از iOS 14.3 و سرویس جدید +Apple Fitness رونمایی خواهد شد، اما هیچ یک از این دو محصول نرم افزاری به بخش AppleCare که مسؤولیت بیمه دستگاه های اپل را بر عهده دارد مربوط نمی شوند.

ممکن است کوپرتینویی ها در این رویداد از اپل تگز (Tags) رونمایی نمایند که البته ارتباط آن با زمستان را درک نمی کنیم. همچنین، ممکن است محصول مهم این شرکت همان AirPods Studio باشد که یک هدفون مجهز به نویز کنسلینگ است. تنها چیزی که درباره ارتباط این محصول با زمستان به ذهن ما می رسد این است که ایرپادز استدیو می تواند در سرمای زمستان گوش های ما را گرم نگه دارد!

با وجود تمام این تفاسیر، باید همچنان منتظر خبرهای تکمیلی بمانیم تا ببینیم اپل در آخرین روزهای سال 2020 قصد معرفی چه محصولی را دارد که می تواند کاربران را در تعطیلات زمستانی سال نو شگفت زده کند. نظر شما درباره محصول یا محصولاتی که احتمالا در روز 8 دسامبر معرفی خواهند شد چیست؟

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1390

به "اپل در روز 8 دسامبر از یک محصول شگفت انگیز رونمایی خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در روز 8 دسامبر از یک محصول شگفت انگیز رونمایی خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید