ایتالیا از سرویس های ابر اپل و گوگل تحقیق می نماید

به گزارش مجله همراهان، با توجه به شکایات درباره عملکردهای تجاری ناعادلانه و نقض قوانین حمایت از مشتری در ایتالیا تحقیقاتی درباره سرویس های ذخیره ابر اپل، گوگل و دراپ باکس در این کشور شروع شده است.

ایتالیا از سرویس های ابر اپل و گوگل تحقیق می نماید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سازمان ناظر بر رقابت ایتالیا تحقیقاتی درباره سرویس های ذخیره ابر شرکت های اپل، گوگل و دراپ باکس شروع نموده است.

طبق اطلاعات، با توجه به شکایات درباره عملنمودهای تجاری ناعادلانه و نقض قوانین حمایت از مشتری در ایتالیا، درکل 6 فرایند تحقیقاتی درباره سرویس های آی کلاد اپل، گوگل درایو و دراپ باکس شروع شده است. در این یکی از این تحقیقات بندهای تبعیض آمیز در قراردادها نیز آنالیز می گردد.

سازمان ناظر بر رقابت ایتالیا در حال آنالیز این موضوع است که آیا سه شرکت مذکور شیوه جمع آوری اطلاعات کاربران و استفاده از آنها برای مقاصد تجاری را اعلام نموده اند یا به طور دقیق این موضوع را تشریح نموده اند یا خیر.

همچنین دلیل دیگر این تحقیقات آنالیز این موضوع است که آیا Dropbox در ارائه اطلاعات واضح و قابل دسترسی در خصوص چگونگی لغو قرارداد برای کاربران یا پیگیری حل و فصل اختلافات دادگاه پیروز نبوده است.

تحقیقات ایتالیا از این شرکت های فناوری بخشی از کوشش قانونگذاران اتحادیه اروپا برای شفاف سازی شرایط سرویس هایی است که شرکت ها در اختیار کاربران قرار می دهند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1160

به "ایتالیا از سرویس های ابر اپل و گوگل تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا از سرویس های ابر اپل و گوگل تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید