بارسلونا در یک بازگشت به یادماندنی راهی نیمه نهایی شد

به گزارش مجله همراهان، بارسلونا در یک بازگشت توانست در 27 دقیقه، پنج بار دروازه گرانادا را باز کند و به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند.

بارسلونا در یک بازگشت به یادماندنی راهی نیمه نهایی شد

به گزارش خبرنگاران، در سومین ملاقات یک چهارم نهایی کوپا دل ری، بارسلونا چهارشنبه شب به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد.

آبی اناری ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و چند فرصت گلزنی را از دست دادند. در حالی که بازی کاملا در اختیار تیم رونالد کومان بود، یک اشتباه موجب شد دروازه این تیم باز گردد. کندی در دقیقه 33 نتیجه را یک بر صفر به نفع گرانادا کرد. در ادامه حمله های بارسا برای جبران نتیجه کافی نبود و این تیم با شکست به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم باز هم گرانادا به گل رسید. این بار سولدادو دروازه آبی اناری ها را باز کرد. بارسا که نمی خواست از کوپا حذف گردد مدام حمله می کرد. ضربه های ترینکائو و دمبله به تیرک برخورد کردند. در دقیقه 88 آنتوان گریزمان توانست اختلاف را به حداقل برساند. لحظاتی بعد لیونل مسی فرصت به تساوی رساندن بازی را داشت اما ضربه اش به تیرک برخورد کرد. جوردی آلبا در دقیقه 92 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی مساوی گردد.

دو تیم در وقت های اضافه هم بازی تماشایی به نمایش گذاشتند. گریزمان در دقیقه 100 بالاخره توانست بارسا را پیش اندازد. با این حال تنها سه دقیقه بعد ویکو از روی نقطه پنالتی نتیجه را 3 بر 3 کرد. در ادامه دی یانگ گل چهارم بارسا را به ثمر رساند. آلبا توانست در دقیقه 113 یک دبل به نام خود ثبت و پیروزی تیم کاتالانی را قطعی کند. در نهایت بارسا توانست به نیمه نهایی صعود کند.

پیش از این تیم های سویا و لوانته به این مرحله راه یافته بودند. در آخرین ملاقات پنجشنبه شب اتلتیک بیلبائو به مصاف رئال بتیس می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1517

به "بارسلونا در یک بازگشت به یادماندنی راهی نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در یک بازگشت به یادماندنی راهی نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید