گواردیولا: تساوی مقابل آتالانتا نتیجه واقعاً خوبی برای ما است، آنقدر پیر نیستم که زمانی برای مربیگری در ایتالیا نداشته باشم

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است کسب نتیجه تساوی در خانه آتالانتا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نتیجه خوبی بوده است.

گواردیولا: تساوی مقابل آتالانتا نتیجه واقعاً خوبی برای ما است، آنقدر پیر نیستم که زمانی برای مربیگری در ایتالیا نداشته باشم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خارج از خانه مقابل آتالانتا تن به تساوی یک - یک داد که ادرسون به دلیل مصدومیت در ابتدای نیمه دوم جای خود را به کلودیو براوو داد اما این دروازه بان شیلیایی هم در دقیقه 81 از زمین بازی اخراج شد تا اوضاع برای منچسترسیتی پیچیده گردد، چرا که دروازه بانی دیگر در ترکیب این تیم نبود. پپ گواردیولا در نهایت کایل واکر، مدافع انگلیسی اش را به عنوان دروازه بان به زمین فرستاد تا به لطف یک واکنش خوب از او و البته حفظ توپ بازیکنانش در زمین حریف ، شاگردانش با کسب یک امتیاز میلان را ترک نمایند.

گواردیولا پس از این بازی گفت: در چنین تورنمنتی، وقتی فرصت هایی به دست می آورید، باید از آنها بهره ببرید. با وجود مشکلاتی که داشتیم، نیمه اول خیلی خوب بودیم، اما در 45 دقیقه دوم به دردسر افتادیم. در 15 دقیقه پایانی بازی هم ما مشکلاتی در پست دروازه بان داشتیم. در حال حاضر هم نمی دانم که آیا ادرسون بازی با لیورپول را از دست خواهد داد یا خیر.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که تیم تحت هدایتش در دقیقه 43 این بازی یک ضربه پنالتی را توسط گابریل ژسوس به هدر داد و فرصت رسیدن به نتیجه 2 بر صفر را از دست داد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: فوتبال ورزشی هیجانی است و در نیمه دوم آن کاری که باید می کردیم را نتوانستیم به اجرا در بیاوریم. با این حال این نتیجه خیلی خوبی در خارج از خانه است و ما تنها به یک امتیاز دیگر برای صعود از این گروه احتیاج داریم.

وی همچنین درباره اتفاق مهم آخر بازی گفت: این اولین باری بود که از سه دروازه بان در یک بازی استفاده کردم. موقعی ترس در دل ما افتاد که کلودیو براوو اخراج شد، چون ما بازیکنان هجومی زیادی در ترکیب مان داریم و همین باعث نگرانی مان شد. ایلیچیچ (بازیکن آتالانتا) هم در آن صحنه خیلی باهوش بود و پایش را به کلودیو گیر داد اما از آنجایی که براوو آخرین بازیکن ما بود و تماسی هم بین آنها برقرار شد، کارت قرمز درست بود و بحثی در این باره نیست. در آن لحظه باید به این فکر می کردم که چه کسی را در درون دروازه قرار دهم.

گواردیولا توضیح داد: می دانم که آتالانتا تیمی هجومی است و قادر به انجام چه کارهایی است، بنابراین خرسندم که وقتی کایل واکر در درون دروازه ایستاد، تنها یک شوت در چارچوب دروازه ما زده شد. تساوی هم نتیجه واقعاً خوبی برای ما است.

سرمربی پیشین بارسلونا همچنین در مواجهه با این پرسش که آیا دوست دارید پس از مربیگری در لیگ های اسپانیا، آلمان و انگلیس، سرمربیکری در سری A ایتالیا را هم تجربه کنید؟، گفت: ممکن است. این اتفاق ممکن است رخ دهد. بازی در سری A ایتالیا مایه افتخار من بود. من عاشق این کشور هستم، اگرچه در حال حاضر فکر کار در ایتالیا را در سر ندارم و از بودن در منچسترسیتی خرسند هستم، اما آنقدر پیر نیستم که زمانی برای مربیگری در ایتالیا نداشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 476

به "گواردیولا: تساوی مقابل آتالانتا نتیجه واقعاً خوبی برای ما است، آنقدر پیر نیستم که زمانی برای مربیگری در ایتالیا نداشته باشم" امتیاز دهید

1 کاربر به "گواردیولا: تساوی مقابل آتالانتا نتیجه واقعاً خوبی برای ما است، آنقدر پیر نیستم که زمانی برای مربیگری در ایتالیا نداشته باشم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: تساوی مقابل آتالانتا نتیجه واقعاً خوبی برای ما است، آنقدر پیر نیستم که زمانی برای مربیگری در ایتالیا نداشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید