یورو 2020، رکوردشکنی ایتالیا با صعود به مرحله نیمه نهایی

به گزارش مجله همراهان، تیم ملی فوتبال ایتالیا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام شانزدهم یک رکورد تازه به ثبت رساند.

یورو 2020، رکوردشکنی ایتالیا با صعود به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی 2 بر یک برابر بلژیک در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، رکورد بیشترین پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی و نهایی جام ملت های اروپا را شکست.

این پانزدهمین برد متوالی ایتالیا برابر بلژیک در رقابت های یورو بود اما مهمتر از آن رکوردی بود که این تیم برای کسب بردهای متوالی به ثبت رساند.

ایتالیا با این برد تنها تیمی شد که نه تنها تمامی 10 بازی اش در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشته، بلکه 5 بازی نخست خود در مرحله نهایی این رقابت ها را هم برده است. پیش از این آتزوری با تیم های ملی آلمان و بلژیک در کسب 14 برد متوالی در مراحل مقدماتی و نهایی برابر بود.

علاوه بر این ایتالیا حالا به جمع رکوردداران کسب بیشترین پیروزی در مرحله نهایی رقابت های یورو می پیوندد. تیم های ملی فرانسه، هلند و جمهوری چک دیگر تیم هایی هستند که در تاریخ یورو 5 برد متوالی کسب کرده اند. همچنین فرانسه (3 بار) و اسپانیا به همراه ایتالیا تیم هایی هستند که با 5 برد بیشترین تعداد پیروزی در یک دوره از رقابت های یورو 2020 را کسب کرده اند. این یعنی که ایتالیا با غلبه بر اسپانیا در مرحله بعدی رقابت ها به تنهایی رکورددار کسب بیشترین تعداد برد در یک دوره جام ملت های اروپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1742

به "یورو 2020، رکوردشکنی ایتالیا با صعود به مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، رکوردشکنی ایتالیا با صعود به مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید