بازسازی بازی معمایی کلاسیک Riven به زودی عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله همراهان، استودیوی Cyan Worlds Inc تاریخ انتشار بازسازی بازی معمایی Riven را روی رایانه های شخصی و هدست های واقعیت مجازی متا کوئست اعلام نموده است.

بازسازی بازی معمایی کلاسیک Riven به زودی عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

نسخه اصلی Riven در سال 1997 عرضه شد و به عنوان یک دنباله، عمیق تر به دنیای مرموزی می پردازد که اولین بازی استودیو، Myst، به آن اشاره نموده بود. Riven به طور یکپارچه پازل های خود را در یک دنیای گسترده و رو به نابودی ارائه می نماید و بازیکنان را در درگیری بین حاکم شرور دنیا و کسانی که علیه او شورش می نمایند، غرق می نماید.

در این بازسازی، بازیکنان می توانند با آزادی کامل در دنیایی که به وسیله جلوه های بصری و گیم پلی به روز به روز شده، رازهای مختلف را کشف نمایند. در حالی که Riven برای چندین دهه سنگ محکی برای بازی های ویدیویی سبک خود بوده است، این به روز رسانی مدرن به استودیوی سازنده اجازه می دهد تا میزانی از عمق و دامنه را هم به داستان و هم به دنیا آن اضافه کند.

جالب است بدانید که تیم کلیدی خلاقی که Riven را در سال 1997 به چنین اثر برجسته ای تبدیل کردند، به ارائه بازی به مخاطبان مدرن یاری زیادی نموده اند. به طور دقیق تر، پازل ها به روز شده اند، شخصیت های تازه معرفی خواهند شد و چالش های تازهی در انتظار کشف شدن هستند. بنابراین چه از هواداران نسخه اصلی یا از علاقه مندان آثار معمایی باشید، خطوط داستانی پیشرفته و تصاویری نفس گیر، این بازی شما را به سفری هیجان انگیز می برد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست؛ سفری که در آن بازیکن احساس یک باستان شناس را خواهد داشت و به آرامی اسراری را با کاوش در پنج جزیره مرموز بازی کشف می نماید. بعلاوه بازی تنوع خوبی دارد و از جنگل های متراکم و سرسبز گرفته تا غار های مهیج، پازل ها شما را تا پایان درگیر نگه خواهند داشت.

این بازی در 4 مرداد روی رایانه های شخصی و متا کوئست 2 و 3 عرضه می گردد. کاربرانی که بازی را در کوئست پیش خرید نمایند، 11 درصد تخفیف از قیمت 34.99 دلاری بازی دریافت خواهند کرد. کاربران رایانه های شخصی و مک نیز در هنگام عرضه 10 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد، اما این پیشنهاد فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1403 بروزرسانی: 20 خرداد 1403 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2348

به "بازسازی بازی معمایی کلاسیک Riven به زودی عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی معمایی کلاسیک Riven به زودی عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید