برنامه هاوایی برای رونق گردشگری: امن ترین مکان در دنیا هستیم

به گزارش مجله همراهان، این ایالت یک قرنطینه دو هفته ای برای همه مسافران ورودی اعمال می نماید. به همین دلیل شرکت های هواپیمایی تعداد خدمه خود در پرواز به هاوایی را دو برابر نموده اند. خدمه از هواپیما پیاده نمی شوند. از آنجا که آنها واقعاً وارد هاوایی نمی شوند، می توانند از قرنطینه نجات پیدا نمایند. تعدادی از خدمه در پرواز به هاوایی استراحت می نمایند و تعدادی دیگر از خدمه در راه خانه استراحت می نمایند.

برنامه هاوایی برای رونق گردشگری: امن ترین مکان در دنیا هستیم

اکنون ایالت هاوایی با کمتر از 700 مورد تأیید شده و فقط 16 مورد فوت یکی از پیروز ترین ایالات پیروزیت خود را جشن می گیرد و از یک کمپین جدید برای بازاریابی گردشگری استفاده می نمایند. هاوایی میخواهد تا خود را به عنوان امن ترین مکان در دنیا به گردشگران معرفی کند.

اما پیش از استقبال از گردشگران، این ایالت انتظار دارد:

1-طرحی را برای شناسایی مسافران آلوده هنگام ورود تهیه کنید.

2-پروتکل هایی برای نحوه عملکرد هتل ها، رستوران ها، آژانس های اجاره اتومبیل و جاذبه های تفریحی تهیه کند.

از یک طرف آنها از این موضوع ترس و وحشت دارند که گردشگران ویروس را با خود به همراه آورند. از سوی دیگر، هاوایی به شدت به گردشگری نیاز دارد. اگر گردشگران بتوانند در خطوط هوایی احساس امنیت نمایند، شکوفایی دوباره صنعت توریسم هاوایی دور از دسترس نیست. اما اگر احساس امنیت ننمایند مردم بلیت هواپیما نمی خرند. برای نمونه اگر افراد مجبور به استفاده از ماسک باشند، تمام مسافران احساس امنیت بیشتری می نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1069

به "برنامه هاوایی برای رونق گردشگری: امن ترین مکان در دنیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه هاوایی برای رونق گردشگری: امن ترین مکان در دنیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید